Η Gwyneth Paltrow εξηγεί τι κρύβεται πίσω από την επιτυχία του Goop

Η ηθοποιός έχει χτίσει ένα από τα πιο ισχυρά brands στον τομέα του wellness.

Μαρία Μεϊντάνη
ΜΑΡΙΑ ΜΕΪΝΤΑΝΗ Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017
Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

Η Gwyneth Paltrow έχει πλέον φτάσει σε ένα σημείο να αναγνωρίζεται πρώτα ως δαιμόνια επιχειρηματίας και έπειτα ως ηθοποιός.

Και όχι άδικα, αν σκεφτεί κανείς ότι το προσωπικό της site, το Goop, το οποίο ξεκίνησε το 2008 ως ένα απλό εβδομαδιαίο email, έχει φτάσει σχεδόν 10 χρόνια μετά να αποτελεί μία τεράστια αυτοκρατορία και ένα από τα πιο δυνατά brand names στον χώρο του wellness.

Ποιο είναι όμως το μυστικό που το έκανε να εδραιωθεί τόσο έντονα στο γυναικείο κοινό;

"Νομίζω πως η ιδέα της ευεξίας γίνεται ακόμα πιο έντονη όταν ο κόσμος συνειδητοποιεί πως έχει τον έλεγχο και την αυτονομία του εαυτού του. Μπορεί να ελέγξει την ψυχική του υγεία, τη βιολογική του υγεία αλλά και την υγεία των σχέσεών του. Για παράδειγμα, πίσω στα 90s, είχα δοκιμάσει ένα detox με σιρόπι σφενδάμου και χυμό λεμονιού και ακόμα θυμάμαι πόσο ωραία ένιωθα μετά από αυτό. Όταν δοκιμάζεις κάτι και πιάνει, καταλαβαίνεις πραγματικά το νόημα του wellness".

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: ΕΥΕΞΙΑ| ΗΘΟΠΟΙΟΣ| GOOP| WELLNESS| GYWNETH PALTROW




MORE FOR YOU