Αυτές οι τροφές χαρίζουν νεανική και λαμπερή επιδερμίδα

Γιατί η ομορφιά δεν εξαρτάται μόνο από αυτά που έχετε στο νεσεσέρ σας, αλλά και από τι περιέχει το πιάτο σας.

Τρίτη, 29 Μαΐου 2018 Τρίτη, 29 Μαΐου 2018

Η ομορφιά δεν εξαρτάται μόνο από αυτά που έχετε στο νεσεσέρ σας, αλλά και από τι περιέχει το πιάτο σας. Γιατί τελικά είμαστε ό,τι τρώμε. Υπάρχουν τροφές που επηρεάζουν τη διάθεση μας, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και μας ομορφαίνουν. Όμως είστε σίγουρες ότι λαμβάνετε τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά ώστε να έχετε μια λαμπερή επιδερμίδα; Αν θέλετε να μάθετε τι πρέπει να τρώτε για να προστατεύσετε το δέρμα σας συνεχίστε την ανάγνωση.

TIP!

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C. Η γνωστή σε όλους βιταμίνη C παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή του κολλαγόνου, μια πρωτεΐνη απαραίτητη για την εξωκυτταρική σταθερότητα του δέρματος. Μελέτες έχουν δείξει ότι μια διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη C συνδέεται με μια πιο νεανική και λαμπερή επιδερμίδα με λιγότερες ρυτίδες και φυσικά προστατεύει από τις επιπτώσεις της έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία, δρώντας ως αντιοξειδωτικό. Η βιταμίνη C βρίσκεται στις πιπεριές, στις φράουλες, στα ακτινίδια, στο μπρόκολο και στα εσπεριδοειδή.

Εντάξτε στη διατροφή σας τα λιπαρά ψάρια, κυρίως το σολομό. Το συγκεκριμένο ψάρι είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που βοηθάνε στη διατήρηση της ελαστικότητας και της υγρασίας του δέρματος και συμμετέχουν στη σύνθεση της κερατίνης.

Καταναλώστε ντομάτες. Το λυκοπένιο που υπάρχει στις ντομάτες είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προφυλάσσει την επιδερμίδα από τις καταστροφές που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες. Η συγκέντρωση του λυκοπενίου αυξάνεται όταν η ντομάτα είναι μαγειρεμένη και όχι όταν τη καταναλώνετε φρέσκια. Έτσι προτιμήστε χυμούς ντομάτας, σάλτσες ή φτιάξετε μια ντοματόσουπα. Για να φαίνεστε λαμπερές και νέες πρέπει να καταναλώνετε αυτό το λαχανικό τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα.

Τέλος μη ξεχάσετε τα μικρά αλλά θαυματουργά βατόμουρα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και προστατεύουν από τα σημάδια της γήρανσης.Καταναλώσετε 1/2 φλιτζάνι φρέσκα ή κατεψυγμένα βατόμουρα καθημερινά.



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ| ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ| ΛΑΜΠΕΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ




MORE FOR YOU