Πώς να γυμνάζεστε με ασφάλεια το καλοκαίρι

Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Πώς να γυμνάζεστε με ασφάλεια το καλοκαίρι

Όπως όλες τις εποχές του χρόνου έτσι και το καλοκαίρι θέλουμε να συνεχίσουμε να γυμναζόμαστε. Όμως όσο ο υδράργυρος ανεβαίνει τόσο πιο δύσκολη γίνεται η σωματική δραστηριότητα. Γι αυτό και παρακάτω θα μάθετε πώς να γυμνάζεστε με ασφάλεια το καλοκαίρι.

Δείτε τον καιρό. Εάν θέλετε να βγείτε για τρέξιμο και έχει πάρα πολλή ζέστη, πρέπει να είστε προσεκτικοί, γιατί το σώμα σας θα ιδρώνει όμως ο ιδρώτας δεν θα εξατμίζεται τόσο γρήγορα από το δέρμα σας. Επίσης, ο καρδιακός σας ρυθμός αυξάνεται, καθώς το σώμα σας εργάζεται σκληρά για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του. Πριν λοιπόν, δέσετε τα παπούτσια σας για τρέξιμο, ρίξτε μια ματιά στο δελτίο καιρού για να δείτε αν η θερμοκρασία ή η υγρασία είναι υψηλή. Επίσης σεβαστείτε το σώμα σας και τα όριά του. Οι άνθρωποι που είναι υπέρβαροι, οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και όσοι δεν είναι εξοικειωμένοι με την έντονη άσκηση, θα πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί στο ζεστό καιρό.

Ντυθείτε κατάλληλα. Εάν έχει ζέστη φορέστε βαμβακερά, διότι το βαμβάκι επιτρέπει στον αέρα να περάσει μέσα από τα ρούχα. Και φυσικά μη ξεχάσετε να φορέστε γυαλιά ηλίου και αντηλιακό.

TIP!

Ενυδατωθείτε. Μη ξεχνάτε κυρίως το καλοκαίρι να πίνετε αρκετά υγρά και να τρώτε τροφές πλούσιες σε νερό, όπως το φρέσκο μαρούλι, το καρπούζι, το γκρέιπ φρουτ, το μπρόκολο και το γιαούρτι, ώστε να μείνετε ενυδατωμένοι.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

 

More for you

Don't Miss