5 διατροφικές συμβουλές αν είσαι έγκυος την περίοδο των εορτών

Τι να προσέξεις στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι.

4moms
4MOMS Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2017
Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2017

Σίγουρα είναι δύσκολο να είσαι έγκυος στις γιορτές με τόσους διατροφικούς πειρασμούς γύρω σου. Η εγκυμοσύνη θέλει προσοχή στη διατροφή και μόλις τους τελευταίους μήνες μπορείς να πάρεις 200 θερμίδες παραπάνω την ημέρα.

Τι να προσέξεις στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι:

Φάε λίγο απ όλα: Αν κάτι το «λιγουρεύεσαι» καλύτερο είναι να το φας από το να το στερηθείς.  Αν προσέξεις την ποσότητα θα είσαι εντάξει.

Απέφυγε το αλκοόλ

Μην φας πολλά γλυκά: Ναι, θα είναι δύσκολο. Φρόντισε να περιοριστείς σε μία ή δύο κουταλιές όμως.

Τα φαγητά που περισσεύουν: Αν μαζευτείτε σπίτι σας, τότε να προσέξεις τα φαγητά που θα περισσέψουν. Όλοι ξέρουμε πως πάει το τσιμπολόγημα φαγητών σε τάπερ στις γιορτές.

Μείνει μακριά από απαγορευμένες τροφές: Απέφυγε ωμά ψάρια, μπλε τυριά και άλλα επίφοβα τρόφιμα, συν αυτά που έχετε συζητήσει με τον γιατρό σου.

Μάθετε όλα όσα αφορούν τα παιδιά:

Νήπια και καλή συμπεριφορά; Ναι γίνεται!

Τι σημαίνει να είσαι γονέας intersex παιδιού;

Πρόσκοποι: Η εναλλακτική εξωσχολική δραστηριότητα για παιδιά & νέους!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

Tags: ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ| ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ| ΕΓΚΥΟΣ




MORE FOR YOU