#OhMy40: Είναι η ζυγαριά ο εχθρός κάθε 40άρας;

Υπάρχει ελπίδα άραγε με αυτή τη μάστιγα;

Αμαλία Κυπαρίσση
ΑΜΑΛΙΑ ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017
Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017

Όταν άρχισαν να ζυγώνουν τα 40 άρχισαν να με ζώνουν και τα φίδια. Για την ακρίβεια δεν έμπαινε ούτε ζωνάρι. Που πήγε η μέση μου;

Τα γόνατα μου γιατί είναι σαν να τους έβαλες μαγνήτη και έλκονται από το πάτωμα; Ο κατάλογος θα ήταν μεγάλος αλλά σταματώ εδώ για να αποφύγω τον δημόσιο εξευτελισμό. Τα εν οίκω μη εν δήμω άλλωστε.

Το ερώτημα είναι υπάρχει ελπίς;

Για να βρω την απάντηση έκανα μια έρευνα αγοράς...ρώτησα ειδικούς και γυμναστές. Διάβασα αυθεντίες και κατέληξα σε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα... Κατάλαβα ότι για να απαλλαγώ οριστικά και ολοκληρωτικά από το έξτρα λίπος στις «δύσκολες» περιοχές, αυτό που έχει συσσωρευτεί με τις εγκυμοσύνες και την ηλικία, θα πρέπει...

Α. Να ράψω το στόμα μου, πράγμα απίθανο εις ό,τι με αφορά

Β. Να ξαπλώσω στο «τραπέζι» του χειρουργού, του πλαστικού ντε! Αλλά αυτό φαντάζει εφιάλτης. Χειρότερος και από το να κάνω δίαιτα και να κόψω τα φαγητά και κυρίως, τα κρασιά.

Στην έρευνα μου, λοιπόν, για να συμμαζευτώ εν όψει καλοκαιριού “ψάρεψα” μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την άσκηση… αυτή που τουλάχιστον συνοδευει την καθημερινότητα μου παιδιόθεν:

  1. Το μυστικό είναι μικρές μεγάλης έντασης διαλειμματικές προπονήσεις.
  2. Ασκήσεις όπως squat jumps, jumping jacks η επί τόπου τροχάδην είναι ακριβώς αυτές οι ασκήσεις που θα μπορούσα να εντάξω στην καθημερινότητα μου αφιερώνοντας λίγο χρόνο κάθε μέρα που, όμως, θα είναι αποδοτικός.
  3. Μετά από κάποια ηλικία χρειάζεσαι βάρη το λένε όλοι. Δεν το λέω εγώ. Επιταχύνουν το μεταβολισμό και βοηθούν στο να “χτίσεις” το σώμα σου ξέρεις αυτό που καταρρέει. Βοηθούν στο να μη χάσεις μυϊκή μάζα. Ακόμη και εάν το βάρος που θα προσθέσουμε στην άσκηση είναι το βάρος του σώματος μας… οπότε ας κάνουμε push ups.
  4. Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι η σανίδα είναι σανίδα σωτηρίας. Χρησιμοποιείς το βάρος του σώματος σου, δυναμώνεις και σφίγγεις κοιλιά. Άσε που βοηθάς τη στάση του σώματος με το να δυναμώνεις το λεγόμενο κέντρο σου... την περιοχή της κοιλιάς!
  5. Κεφάλαιο δίαιτα διατροφή κατ’ άλλους. Εάν δεν προσέξουμε αυτά που τρώμε όσο και να χτυπιόμαστε επιθυμητά αποτελέσματα δεν θα δούμε. Εάν φυσικά το επιθυμητό είναι να χάσουμε κιλά και να «στεγνώσουμε» το κορμί. Το τι χρειάζεται να τρώμε, πως να συνδυάζουμε τις τροφές δεν το ξέρω  είναι ένα κεφάλαιο που αρνούμαι να ψάξω καθότι το φαγητό και το ποτό εντάσσονται στις μικρές απολαύσεις της δικής μου ζωής. Αυτό που έχω καταλάβει, απ’ αυτά που έχει πάρει το αυτί μου, είναι πως όσο λιγότερο τρώμε (σε θερμίδες και γεύματα) τόσο χειρότερο είναι μετά από μια ηλικία για το μεταβολισμό. Περισσότερες λεπτομέρειες εγώ δεν έχω αλλά εάν σκοπεύεις να κάνεις εξαντλητική δίαιτα ξανασκέψου το πάρε και άλλη γνώμη.

Τώρα εάν όλα αποτύχουν υπάρχει και άλλη εναλλακτική κάνε αυτό που έκανε και ο μοναδικός Δημήτρης Χορν, γλέντησε το. Γιατί μια ζωή την έχουμε και εάν δεν την γλεντήσουμε, τι θα καταλάβουμε; 

Tags: ΑΣΚΗΣΗ| ΚΙΛΑ| ΓΥΝΑΙΚΑ| #OHMY40




MORE FOR YOU