Φρέσκα υλικά κατευθείαν από τον κήπο μου

Το σπιτικό μποστάνι αρχίζει να μοσχοβολάει.

Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2015 Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2015

Ένας τρόπος για να αποχαιρετήσω το καλοκαίρι χωρίς να με κυριεύσει η νοσταλγία για το νησί είναι να υποδεχθώ το φθινόπωρο με διάθεση παραγωγικότητας και δημιουργικότητας. Το τελευταίο το διοχετεύω στη δουλειά μου κι όσο για την παραγωγικότητα… την ενεργοποιώ στον κήπο του σπιτιού μου.

3

Έτσι λοιπόν και φέτος μόλις επέστρεψα στην Αθήνα ξεκίνησα να ασχολούμαι με το μικρό μποστάνι της αυλής με στόχο φέτος να μου αποφέρει περισσότερους καρπούς από πέρσι. Μαζί με τον μικρό μου γιο λοιπόν αγοράσαμε σπόρους και όλα τα συναφή και φυτέψαμε μελιτζάνες, μωβ και πράσινο μπρόκολο, κουνουπίδι, μαρούλι και φυσικά περιποιηθήκαμε τα τοματίνια που έχουμε ήδη δοκιμάσει και ναι είναι δικής σας μας παραγωγής.

4

2

Τα οφέλη μίας τέτοιας διαδικασίας είναι πολλά με κυριότερο το ότι αποφορτίζομαι από τα καθημερινά άγχη, περνώντας χρόνο με το γιο μου. Το απολαμβάνουμε και οι δύο εξίσου και όταν τελικά είναι δυνατόν να φτιάξουμε το φαγητό μας με προϊόντα του κήπου το διασκεδάζουμε ακόμα περισσότερο.

Ωστόσο, πέραν του ψυχολογικού, ένα σπιτικό μποστάνι – ακόμα κι αν δεν καλύπτει τις ανάγκες κάθε μέρας- είναι καλό για τη διατροφή μας. Χωρίς συντηρητικά και λιπάσματα, τα λαχανικά που έχεις στο σπίτι σου φέρουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που ευεργετούν τον οργανισμό. Προτείνω να το δοκιμάσετε! Ακόμα κι αν σας φαίνεται βαρετή η διαδικασία, το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει. Και να είστε σίγουρες ότι θα σας έρθει έμπνευση και όρεξη για νέες συνταγές.

7e5e2e41b49cc946de60b5b61b23e063

Μπρόκολο: Είναι εύκολο στην καλλιέργεια, ανθεκτικό και γεμάτο βιταμίνες A, B1, C και β- καροτίνη, καθώς και σε φυλλικό οξύ, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο και ασβέστιο. Κάνει καλό στην καρδιά, έχει αντιμικροβιακή και αντικαρκινική δράση και βοηθάει στην καλή υγεία των ματιών. Παρόμοιες ιδιότητες έχει και το κουνουπίδι και μπορείτε εύκολα να φτιάξετε μία υγιεινή και νόστιμη σαλάτα συνδυάζοντάς τα.

eggplants

Μελιτζάνα: Είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, βιταμινών και μετάλλων και βοηθάει στη ρύθμιση του πεπτικού μας συστήματος. Μπορεί να μαγειρευτεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπος και είναι πεντανόστιμη με όποιον τρόπο κι αν καταναλωθεί.



Tags: ΚΗΠΟΣ| ΣΠΙΤΙ| ΤΟΜΑΤΙΝΙΑ




MORE FOR YOU