Πώς θα χάσετε τα κιλά των διακοπών

Πώς θα χάσετε τα κιλά των διακοπών

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017
Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017
Klaraslife

Για τους περισσότερους οι καλοκαιρινές διακοπές τελειώσανε και έχετε μείνει με τις όμορφες αναμνήσεις. Όμως εκτός από τις αναμνήσεις μπορεί να σας έχουν ξεμείνει και μερικά περιττά κιλά, τα οποία θέλετε να διώξετε ώστε να αποκτήσετε το σώμα που είχατε πριν τις διακοπές. Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας.

# Μείνετε ενυδατωμένοι

Αυτή η συμβουλή είναι συνηθισμένη, όμως εφόσον θέλετε να χάσετε κιλά είναι σημαντικό να την τηρείτε. Εξάλλου μετά τις καλοκαιρινές διακοπές όλοι έχουμε κάνει κατακρατήσεις, γι αυτό και εάν πίνετε αρκετά υγρά μέσα στην ημέρα θα καταφέρετε να ξεφουσκώσετε. Επίσης, μελέτες έχουν δείξει ότι το αίσθημα της δίψας μπερδεύεται πολλές φορές με το αίσθημα της πείνας. Όταν δεν πίνετε αρκετό νερό, ο οργανισμός στρέφεται στις τροφές για να καλύψει τις ανάγκες του. Έτσι, η πείνα που νιώθετε στην πραγματικότητα είναι δίψα.

# Μετρήστε μέχρι το 10

Μελέτες έχουν δείξει ότι ο πόθος για κάτι αλμυρό ή γλυκό διαρκεί περίπου 10 λεπτά. Έτσι, πριν ενδώσετε στον πειρασμό μετρήστε μέχρι το 10 και θα διαπιστώσετε ότι θα ξεχάσετε το αίσθημα της πείνας.

# Μήπως ήπιατε πολύ το καλοκαίρι;

Αν ναι τότε μειώστε το αλκοόλ και θα ξεφουσκώσετε μέσα σε λίγες μέρες. Επίσης, να θυμάστε ότι ένα ποτό ορίζεται το ένα κουτάκι μπίρα (330 ml) ή ένα γεμάτο ποτηράκι κρασιού (περίπου 145 ml) ή περίπου 45 ml ποτού υψηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ.

# Μην κάνετε πολλές αλλαγές ταυτόχρονα

Όσο ήσασταν διακοπές νιώθατε ξέγνοιαστοι και οι ρυθμοί σας ήταν τελείως διαφορετικοί. Γυρίζοντας όμως πίσω, πρέπει να προσαρμοστείτε και πάλι στη ρουτίνα της καθημερινότητας και μαζί με όλα αυτά έχετε να σκεφτείτε και το βάρος σας. Αν θέλετε να πετύχετε μια μακροπρόθεσμη απώλεια κιλών πρέπει να κάνετε τις αλλαγές σταδιακά, διαφορετικά θα απογοητευτείτε και θα σταματήσετε την προσπάθεια. Αν για παράδειγμα δεν είχατε συνηθίσει να τρώτε φρούτα, αρχίστε με το να καταναλώνετε ένα την ημέρα και σιγά σιγά αυξήστε την ποσότητα. Με το ίδιο σκεπτικό κάντε και τις υπόλοιπες διατροφικές αλλαγές.

# Να έχετε πάντα στα γεύματα σας λίγη πρωτεΐνη

Η άπαχη πρωτεΐνη παρατείνει την αίσθηση πληρότητας και απαιτεί περισσότερη ενέργεια από τον οργανισμό για να τη χωνέψει. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να νιώθετε λιγότερο πεινασμένοι στο επόμενο γεύμα.

# Χαλαρώστε

Μπορεί να γυρίσατε από τις διακοπές και οι υποχρεώσεις να τρέχουν, όμως δεν πρέπει να σας πιάσει πανικός. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που έκκριναν μεγάλη ποστότητα κορτιζόλης, μια ορμόνη που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια του στρες, έτρωγαν περισσότερα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Αν το άγχος έχει κατακλύσει τη ζωή σας, τότε βρείτε τρόπους για να χαλαρώνετε.

# Σκεφτείτε θετικά

Οι ειδικοί σημειώνουν ότι η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι μια σημαντική αιτία της υπερφαγίας. Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας να επικεντρώνεται στα θετικά σας σημεία και όχι στις αδυναμίες σας. Για παράδειγμα αγοράστε ρούχα που κολακεύουν το τρέχον βάρος σας και κάνετε το κατάλληλο μακιγιάζ, ώστε να νιώθετε ελκυστικές.

 






ALSO IN THIS ISSUE