Βιταμίνες ομορφιάς

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο, 30 Ιουλίου 2011
Σάββατο, 30 Ιουλίου 2011

Το "είμαστε ότι τρώμε" ισχύει και για την επιδερμίδα μας.

Βάλτε τις παρακάτω βιταμίνες στο πιάτο σας και βοηθήστε την επιδερμίδα σας να λάμψει από υγεία. Βιταμίνη Α Στο πιάτο σας: γλυκοπατάτες, πατάτες, καρότα. Τα οφέλη για την επιδερμίδα σας: βελτιώνετε την υφή της επιδερμίδας σας και μειώνετε τα σπυράκια. Βιταμίνη C Στο πιάτο σας: στα λεμόνια, μαϊντανός, κίτρινη πιπεριά, παπάγια κουνουπίδι. Τα οφέλη για την επιδερμίδα σας: Είναι το συστατικό για την ενδυνάμωση του κολλαγόνου σας. Οι ουσίες αυτές θα βοηθήσουν την επιδερμίδα σας να είναι πιο σφριγηλή. Βιταμίνη D Στο πιάτο σας: σολομός, σαρδέλες, αυγά. Τα οφέλη για την επιδερμίδα σας: ισορροπεί την ανάπτυξη των κυττάρων και ενισχύει την διαδικασία της ανάπλασης. Βιταμίνη Ε Στο πιάτο σας: αμύγδαλα, σπανάκι και άλλα πράσινα λαχανικά. Τα οφέλη για την επιδερμίδα σας: ενισχύει την άμυνα της επιδερμίδας, μειώνει την ευαισθησία και τις κοκκινίλες.





MORE FOR YOU