5 αντιγηραντικά συστατικά για γυναίκες άνω των 40

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016 Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Όλες οι γυναίκες θέλουμε να νιώθουμε και να φαινόμαστε όμορφες και ξοδεύουμε ένα σωρό χρήματα για κρέμες αντιγήρανσης. Αυτό όμως που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι με την κατάλληλη διατροφή μπορεί να δείχνουμε πιο νέες και λαμπερές, χωρίς να ξοδεύουμε πολλά χρήματα και χωρίς να επιβαρύνουμε το δέρμα μας με χημικά. Δείτε παρακάτω ποια θρεπτικά συστατικά πρέπει να παίρνετε όταν είστε άνω των 40 ετών για να νικήσετε το χρόνο.

  1. Βιταμίνες Α, C, και D

Οι συγκεκριμένες βιταμίνες έχουν αντιοξειδωτικά που καταπολεμάνε τις ελεύθερες ρίζες και βοηθάνε στη διατήρηση της υγείας και της νεανικής επιδερμίδας. Πιο συγκεκριμένα η βιταμίνη Α συμβάλει στην καλή λειτουργία των ματιών, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και επίσης εμπλέκεται στην υγεία του δέρματος. Είναι μια βιταμίνη κατά της γήρανσης και της ακμής. Θα τη βρείτε στο συκώτι, στο ασπράδι των αυγών, στα καρότα και στο σπανάκι. Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και διατήρηση του κολλαγόνου, προλαμβάνει τη γήρανση και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Μπορείτε να την πάρετε μέσω της διατροφής από τα εσπεριδοειδή, τις φράουλες, το ακτινίδιο. H βιταμίνη D είναι σημαντική για τον οργανισμό, γιατί συμβάλει στην πρόληψη των ασθενειών που σχετίζονται με τη γήρανση. Μελέτες έχουν δείξει ότι η έλλειψη της επηρεάζει την υγεία των ηλικιωμένων. Μπορείτε να πάρετε βιταμίνη D σε εμπλουτισμένα δημητριακά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

  2. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα προωθούν την υγεία γιατί μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα και της φλεγμονή. Επίσης ενισχύουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και βοηθάνε την επιδερμίδα να δείχνει πιο νεανική. Μπορούμε να πάρουμε τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα από τα ψάρια, τα καρύδια, τους σπόρους λιναριού και τα φυτικά έλαια.

  3. Πολυφαινόλες

Οι πολυφαινόλες βρίσκονται στο πράσινο τσάι, στα σταφύλια και στο κακάο. Έχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που καταπολεμάνε τις ελεύθερες ρίζες που είναι ο βασικός παράγοντας της γήρανσης.

  4. Η ρεσβερατρόλη

Έφτασε η στιγμή να χαρούν οι λάτρεις τους κρασιού. Ερευνητές διαπίστωσαν ότι η ρεσβερατρόλη που βρίσκεται στο κρασί έχει αντιγηραντικά οφέλη. Επίσης η ρεσβερατρόλη προστατεύει από τις καρδιακές παθήσεις με τη χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων και έχει συνδεθεί με τη μακροζωία.

  5. CoQ10

Αυτό το ένζυμο παίζει έναν κρίσιμο ρόλο στην παραγωγή ενέργειας για τα κύτταρα μας. Το σώμα χρησιμοποιεί το συνένζυμο Q10 (CoQ10) για να κάνει ένα μόριο που ονομάζεται τριφωσφορική αδενοσίνη (ATP), η οποία τροφοδοτεί με ενέργεια τα κύτταρα. Καθώς γερνάμε, ο οργανισμός παράγει λιγότερο συνένζυμο Q10 και το αποτέλεσμα είναι ότι τα κύτταρά μας δεν λειτουργούν, όπως όταν ήμασταν νεότεροι. Αυτό το συνένζυμο μπορείτε να το πάρετε από το βοδινό κρέας, τις σαρδέλες, το ήπαρ. Οι χορτοφάγοι μπορούν να το πάρουν σε μικρότερες ποσότητες από το σπανάκι, το μπρόκολο και το κουνουπίδι.

Tags: ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΓΥΝΑΙΚΕΣ| ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ




MORE FOR YOU