Τι σημαίνει το show του Alexander Wang για τη μόδα;

Ίσως το #WangFest να μην ήταν απλά ένα μεγάλο catwalk-πάρτι τελικά.

Αφροδίτη Σακκά
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2017
Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2017
www.pixelformula.com

O Alexander Wang είναι τόσο γνωστός για τις εξαιρετικά πετυχημένες collections, όσο και για τα θρυλικά parties του. Το Σάββατο το βράδυ του New York Fashion Week άνηκε στον Wang όπως κάθε χρόνο, και αυτή τη φορά δεν αρκέστηκε απλά σε ένα fashion show και ένα μεγάλο πάρτι -για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018, ο σχεδιαστής γέμισε μεγάλα πούλμαν με το #WangSquad (aka όποια μούσα-μοντέλο είχε ποτέ) και βγήκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης σκηνοθετώντας τρία guerilla shows, ανοιχτά για το κοινό, στα πλαίσια του #WangFest.

Διαβάστε εδώ: To show της Rihanna ήταν η δόση αδρεναλίνης που χρειαζόταν το NYFW

Το πρώτο show έλαβε χώρα στη Lafayette Street και το δεύτερο στο Astor Place στο Manhattan και ήταν ανοιχτά για το κοινό. Το τρίτο show προοριζόταν για τον τύπο και τους εμπόρους (και την Kim Kardashian) στο Bushwick του Brooklyn. Το μέρος και η ώρα για τα δύο πρώτα shows αποκαλύφθηκαν σε 100 fans που στήθηκαν έξω από το μαγαζί του Wang στο Soho από το πρωί της ίδιας ημέρας και αργότερα διέδωσαν τις πληροφορίες σε φίλους και απανταχού fans του οίκου. 

Συγχρόνως, το show παρουσιάστηκε μέσω live streaming στις digital πλατφόρμες του Alexander Wang, με ασπρόμαυρη εικόνα που έμοιαζε σαν να ήταν από κάμερα ασφαλείας, ενώ τα μοντέλα κατέβαιναν με τη σειρά από το τεράστιο πούλμαν που έγραφε #WangFest. Το show άνοιξε η Kaia Gerber (στο ντεμπούτο της για τον οίκο) και ακολούθησαν ανάμεσα σε άλλες, οι Kendall Jenner, Bella Hadid, Joan Smalls και Suki Waterhouse. 

Όσο για τα ρούχα, ο Wang δε ξέφυγε ιδιαίτερα από τη χαρακτηριστική αισθητική του, διατηρώντας το μαύρο ως βασικό χρώμα και συμπεριλαμβάνοντας σατέν βραδινά φορέματα σε στιλ deconstructed lingerie. Ένα χακί jacket δεμένο γύρω από μια δερμάτινη φούστα σε συνδυασμό με ένα cropped αστραφτερό top, ένα τζιν σορτσάκι που έμοιαζε φορεμένο πάνω από δερμάτινο παντελόνι και ένα λεπτό, oversized πλεκτό συνδυασμένο με λευκό top και διχτυωτές κάλτσες. Οι πολλές διαφορετικές versions από jackets δεμένα στη μέση και τα δερμάτινα bustiers συνέβαλλαν στο sexy, "μισοτελειωμένο" theme της collection, ενώ τα αξεσουάρ θύμιζαν κάτι μεταξύ πρωτοχρονιάτικου πάρτι και πάρτι γενεθλίων -διακοσμημένα με φράσεις όπως "Wangover" και "Party Animal."

Η βασική ιδέα ήταν η collection να παρουσιαστεί πρώτα στο κοινό και μετά στο "industry". Σύμφωνα με το WWD, o Wang θέλησε να εκδημοκρατίσει την εμπειρία. "Ήταν πολύ σημαντικό όταν ξεκινήσαμε να συζητάμε γι αυτό το concept να υπάρχει μία περιοχή όπου θα μπορούσαμε να προσκαλέσουμε τους editors και τους αγοραστές, έτσι ώστε να μπορέσουν να είναι κομμάτι της εμπειρίας..Αλλά με τα pop-up shows, είχε να κάνει με τους ανθρώπους που απλά θα τύχαινε να βρεθούν στην περιοχή. Μπορεί να μην περίμεναν να γίνουν κομμάτι ενός fashion show, μπορεί να ήταν άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το brand και έκαναν τρελή έρευνα για να βρουν το μέρος που θα ήμασταν. Έπρεπε απλά να είναι inclusive," δήλωσε στο WWD σχετικά με το #WangFest.

Η λέξη "inclusive" δεν βρίσκεται συχνά στο λεξιλόγιο της βιομηχανίας της μόδας, τουλάχιστον όσον αφορά το κοινό, αφού τα Fashion Weeks έχουν υπάρξει από πάντα exclusive -ένα concept το οποίο έως πολύ πρόσφατα υποστήριζε ο ίδιος ο Wang. Το ερώτημα που τίθεται στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το κατά πόσο μπορεί να συνεχίσει το Fashion Week να χαρακτηρίζεται exclusive, όταν ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να κάθεται στον καναπέ του και να παρακολουθεί μία collection σε live streaming ή από τα Instagram stories των editors, bloggers και δημοσιογράφων; Πόσο exclusive είναι όταν το fashion industry έχει περιμένει όρθιο για μία ώρα, περιμένοντας ένα show που έχει ήδη δει στο Instagram από μέλη του κοινού που βρέθηκαν στα δύο προηγούμενα pop-up shows;

Αν ο Alexander Wang σκόπευε στη δημιουργία ενός show με εμπορικό χαρακτήρα, τότε τα κατάφερε με εξαιρετική επιτυχία. Το να δίνεις την ευκαιρία στο κοινό που δεν είναι απαραίτητα κομμάτι της βιομηχανίας, να βιώσει μία εμπειρία που μέχρι και το Σάββατο τουλάχιστον, προοριζόταν για επιλεγμένα άτομα, είναι μία αρκετά έξυπνη κίνηση αν θέλεις να ανεβάσεις τις πωλήσεις ή να δημιουργήσεις έναν προσιτό χαρακτήρα γύρω απ' το brand σου -ακόμα κι αν οι τιμές των ρούχων παραμένουν απρόσιτες για τους απλούς πολίτες.

Την ίδια στιγμή που αρκετοί designers φεύγουν από το NYFW με σκοπό να αποκτήσουν το prestige του Paris Fashion Week ή να έχουν την ευκαιρία για περισσότερη δημιουργικότητα μακριά από τις εξαντλητικές απαιτήσεις της Νέας Υόρκης, ο Wang αναζητά το αντίθετο -περισσότερη εμπορευματοποίηση, περισσότερο access στο κοινό και περισσότερα έσοδα ενδεχομένως. Τώρα, όσον αφορά τον κοινωνικό χαρακτήρα της υπόθεσης, δεν μπορώ παρά να αναρωτιέμαι αν υπήρχε καν.

Δείτε την collection του Αlexander Wang SS18 στη gallery.

12 photos

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΠΑΡΤΙ| COLLECTION| ΜΟΔΑ| ALEXANDER WANG| ΟΙΚΟΣ ΜΟΔΑΣ| CATWALK| FASHION WEEK| FASHION SHOW| FANS| ΜΟΝΤΕΛΑ| NEW YORK FASHION WEEK| SUKI WATERHOUSE| ΗΠΑ| KENDALL JENNER| KAIA GERBER| MANHATTAN| NYFW| JOAN SMALLS| ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΟΔΑΣ| ΚΟΜΜΑΤΙΑ| BELLA HADID| SS18




MORE FOR YOU