Η καινούρια καμπάνια της Diesel "μας ενώνει"!

Για την άνοιξη/καλοκαίρι 2014.

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014 Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Για την άνοιξη/καλοκαίρι 2014.

Ο Nicola Formichetti, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Diesel δεν επαναπαύεται ποτέ! Αντίθετα, κάθε φορά ανεβάζει και άλλο τον πήχη και πάει το brand ένα βήμα παραπέρα.DIESEL

’’Βασιζόμενοι στο viral της καμπάνιας FW13 #DIESELREBOOT, ‘’χτενίσαμε’’ την υφήλιο για συμμορίες, κλίκες και φυλές με σκοπό να βρούμε δημιουργικές μικρο-κουλτούρες που αντιπροσωπεύουν τη γενναιότητα και την αυθεντικότητα της Diesel. Αυτό που ανακαλύψαμε ήταν μια μίξη ατόμων με εκπληκτικό προσωπικό στυλ και καλλιτεχνικές απόψεις: καλλιτέχνες, μουσικοί, μοντέλα, συγγραφείς, συντάκτες, μαθητές, φοιτητές που μοιράζονται όλοι τα ίδια ιδανικά και οραματίζονται να προάγουν την καλλιτεχνία, να ζήσουν και να γίνουν αποδεκτοί ως οι εαυτοί τους, να απορρίψουν το κατεστημένο, και να αλλάξουν γνώμες δια μέσου της τέχνης. Ανόμοια backgrounds ενωμένα από δυνατές απόψεις μας οδήγησαν ενστικτωδώς στο motto «WE ARE CONNECTED»’’.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.


Tags: FASHION BRAND| DIESEL| BLUE JEANS| BRAND| WE ARE CONNECTED| JEANS




MORE FOR YOU