Το πολύ κακό photoshop που έκανε αγνώριστη την Britney Spears

Η Britney Spears είναι όντως το "νέο πρόσωπο" γνωστού οίκου.

Μαρία Μεϊντάνη
ΜΑΡΙΑ ΜΕΪΝΤΑΝΗ Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2018
Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2018

Η νέα καμπάνια του οίκου Kenzo κυκλοφόρησε μόλις και πρωταγωνίστρια δεν είναι άλλη από την απόλυτη pop star των εφηβικών μας χρόνων, την Britney Spears.

 

 

A post shared by KENZO (@kenzo) on

 

Μόνο που αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις δεν είναι ακριβώς η νέα συλλογή του brand, ούτε καν οι απίστευτοι κοιλιακοί της Britney αλλά το γεγονός πως μάλλον το... παράκαναν με το Photoshop στο πρόσωπό της.
 

 

A post shared by KENZO (@kenzo) on

 

Ενώ πολλοί users σε Instagram και Twitter επέλεξαν να κάνουν αστεία σχόλια με τη συγκεκριμένη καμπάνια, υπήρξαν και πολλοί που το είδαν λίγο πιο βαθιά και κατέκριναν το γεγονός πως μια εταιρία προσπάθησε να κάνει μια 36χρονη γυναίκα να δείχνει τουλάχιστον 20 χρόνια μικρότερη.

 

 

A post shared by KENZO (@kenzo) on

 

Η αλήθεια είναι ότι το πρόσωπό της μας φαίνεται όντως αρκετά πειραγμένο και δεν καταλαβαίνουμε και τον λόγο, αφού ακόμη και σήμερα η Britney διαθέτει το baby face που όλοι αγαπήσαμε - απλά στο πιο γυναικείο. Και δεν είναι καθόλου κακό αυτό.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: INSTAGRAM| ΚΑΜΠΑΝΙΑ| BRITNEY SPEARS| PHOTOSHOP| KENZO




MORE FOR YOU