Gisele Bündchen και Chiara Ferragni προτείνουν τα πιο ωραία loungewear του καλοκαιριού

Τα 2 νέα διάσημα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια της Intimissimi.

Τρίτη, 22 Μαΐου 2018 Τρίτη, 22 Μαΐου 2018

H Summer Campaign EMPOWERED WOMEN της Intimissimi είναι στον αέρα: Tv, Ίντερνετ, Έντυπα και Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας έχουν γεμίσει με τις εντυπωσιακές εικόνες των Gisele Bündchen και Chiara Ferragni.

Δύο γυναίκες που με διαφορετικό τρόπο η κάθε μία έχουν καθιερωθεί χάρη στην προσωπικότητα, το μοναδικό στυλ, τις πρωτότυπες και avant-garde ιδέες τους. Το super model Gisele Bündchen και η influencer Chiara Ferragni.

Δεν πρόκειται απλά για μία διαφημιστική ενέργεια αλλά για μια αληθινή ιστορία με πρωταγωνίστριες επιτυχημένες γυναίκες οι οποίες με τα λόγια και τις πράξεις τους, με τη ζωή τους, μας παρακινούν και μας εμπνέουν.

Σε συνέχεια της προηγούμενης, επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας #insideandout, το σλόγκαν EMPOWERED WOMEN ενσαρκώνει τη διάθεση για μία αντισυμβατική καμπάνια, αποκαλύπτοντας ακόμη μία φορά τον κόσμο του underwear και lingerie μέσα από την ιδιαίτερη ματιά της Intimissimi. H εξωτερική ομορφιά μιας γυναίκας είναι κυρίως αποτέλεσμα της εσωτερικής της δύναμης και προσωπικότητας. Ένα πολύπλευρο χαρακτηριστικό της εικόνας της, -ακριβώς όπως τα εσώρουχά της δηλώνουν την παρουσία τους ακόμα κι όταν δεν φαίνονται.

 

Αυτές είναι οι νέες πρωταγωνίστριες της Intimissimi: η Gisele και η Chiara. Δύο δυνατές,  ξεχωριστές γυναίκες που χάρη στη δύναμή τους έχουν αφήσει το σημάδι τους στον κόσμο της μόδας. Η Gisele μεταμόρφωσε τις πασαρέλες με την ασυνήθιστη ομορφιά της, ενώ δραστηριοποιείται και ως επιτυχημένη επιχειρηματίας, περιβαλλοντική ακτιβίστρια και μητέρα.

 

Η Chiara υπήρξε η πρώτη που είδε τη δυναμική του digital στο χώρο της μόδας και δημιούργησε ένα επάγγελμα κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της που την οδήγησε στο να αναγνωριστεί ως η πιο σημαντική fashion influencer στον κόσμο σήμερα ενώ παράλληλα είναι καταξιωμένη σχεδιάστρια και επιχειρηματίας.

12 photos

Δύο γυναίκες που αναγνωρίζονται για την επιμονή, τη φιλοδοξία και το πάθος τους, που αποκαλύπτουν τον αισθησιασμό και την γοητεία τους, αξίες που ταιριάζουν παραδοσιακά στην «καρδιά» της διαφήμισης εσωρούχων. Το campaign concept ενισχύεται από τα iconic κομμάτια της Intimissimi, όπως η best seller σειρά μεταξωτών που περιλαμβάνουν δύο νέα σχέδια για την συλλογή Άνοιξη / Καλοκαίρι: τα σουτιέν Giorgia Blue Moon και Eleοnora Rose Love που φοριούνται αντίστοιχα από τις Gisele και Chiara.

 

 



Tags: ΜΟΝΤΕΛΟ| ΕΣΩΡΟΥΧΑ| INTIMISSIMI| CHIARA FERRAGNI| GISELE BUNCHEN| LOUNGEWEAR




MORE FOR YOU