3 + 1 συνταγές για όλες τις ώρες της ημέρας

4 γευστικές, υγιεινές και νόστιμες συνταγές που θα σας συντροφεύσουν φέτος το καλοκαίρι.

Σάββατο, 31 Μαρτίου 2012 Σάββατο, 31 Μαρτίου 2012

Καλοκαίρι σημαίνει ήλιος, θάλασσα, αεράκι, μυρωδιές, γεύσεις, ανεμελιά… Αδιαμφισβήτητα είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου. Δεν μπορώ να φανταστώ τίποτε καλύτερο από μια βουτιά σε κάποια από τις όμορφες ελληνικές θάλασσες και μετά το βράδυ να μαζευόμαστε στο σπίτι με καλούς φίλους και να απολαμβάνουμε ένα ελαφρύ γεύμα. Γιατί καλοκαίρι χωρίς καλό φαγητό δεν γίνεται. Και επειδή κατά τη διάρκεια των ζεστών ημερών τα γεύματά μας πρέπει να είναι δροσερά και ελαφριά, αποφάσισα να σας προτείνω 4 συνταγές για όλες τις ώρες της ημέρας. Σύμμαχος μου στο μαγείρεμα ήταν τα προϊόντα Fytro, τα οποία εδώ και πολλά χρόνια μας προσφέρουν προτάσεις υψηλής διατροφικής αξίας. Χάρη στις φυτικές ίνες, τα περιορισμένα λιπαρά και θερμίδες, τα προϊόντα Fytro συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά της ισορροπημένης διατροφής. Είναι ιδανικά για όσους προσέχουν τη διατροφή τους, ακολουθούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής και ταυτόχρονα αναζητούν γευστικές εναλλακτικές προτάσεις.

Το μόνο που χρειάζεστε για να φτιάξετε τις παρακάτω συνταγές είναι όρεξη για μαγείρεμα, καλή παρέα για μοίρασμα τη γευστικής εμπειρίας και φυσικά τα προϊόντα Fytro.

Πλιγούρι σαλάτα με κράνμπερι και ξηρούς καρπούς

 

 

150 γραμμάρια Πλιγούρι Fytro, 1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο, 1 ματσάκι φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο, 1/2 φλ. αποξηραμένο κράνμπερι, 1/2 φλ. φιστίκια, χυμό από ένα πορτοκάλι, 6 κ. σούπας ελαιόλαδο, αλάτι. 

Εκτέλεση

Ξεκινάμε να φτιάξουμε το Πλιγούρι Fytro σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται πάνω στη συσκευασία. Μόλις είναι έτοιμο το βάζουμε σε ένα μπολ και προσθέτουμε το μαϊντανό, το δυόσμο, τα κράνμπερι, τα φιστίκια, το χυμό και το ελαιόλαδο. Αλατίζουμε και ανακατεύουμε καλά. Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε και χυμό λεμόνι και η σαλάτα μας είναι έτοιμη για απόλαυση.

Ρύζι με σολομό και κολοκυθάκια

 

 

250 γραμμάρια Ρύζι με Φλοιό Fytro, 100 γραμμάρια καπνιστό σολομό, 2 κολοκυθάκια, ελαιόλαδο, χυμό από μισό λεμόνι, βασιλικό, αλάτι.

Εκτέλεση

Πλένουμε και κόβουμε τα κολοκυθάκια σε κομμάτια. Στη συνέχεια τα βάζουμε σε ένα τηγάνι με λίγο ελαιόλαδο και τα σοτάρουμε για λίγα λεπτά. Εν τω μεταξύ μαγειρεύουμε το Ρύζι με Φλοιό Fytro σε αλατισμένο νερό μέχρι να γίνει al dente και το βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ μαζί με τον καπνιστό σολομό, το βασιλικό, το χυμό από το λεμόνι, τα κολοκυθάκια και λίγο ελαιόλαδο. Ανακατεύουμε καλά, αφήνουμε για μια ώρα στο ψυγείο και απολαμβάνουμε.

Κινόα με μανιτάρια

 

 

1 φλ. Κινόα Fytro, 250 γρ. φρέσκα μανιτάρια λευκά,  3/4 φλ. κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 σκελίδα σκόρδο, 3/4 φλ. λευκό κρασί, 4 κ. σούπας ελαιόλαδο, 1/2 φλ. παρμεζάνα τριμμένη, αλάτι, πιπέρι.      

Εκτέλεση

Αρχικά ξεπλένουμε πολύ καλά το Κινόα Fytro μέχρι το νερό να είναι καθαρό. Στην συνέχεια το βάζουμε σε μια κατσαρόλα με 2 φλ. νερό και βράζουμε σε χαμηλή φωτιά για περίπου 15 λεπτά, μέχρι να απορροφήσει το νερό. Σε μια άλλη κατσαρόλα σοτάρουμε το κρεμμύδι με το ελαιόλαδο για περίπου 4 λεπτά. Στη συνέχεια προσθέτουμε τα μανιτάρια και μαγειρεύουμε για άλλα 6 λεπτά. Ρίχνουμε το κρασί και αφήνουμε να σιγοβράσει για λίγα λεπτά. Προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι, το σκόρδο και το Κινόα Fytro. Ρίχνουμε την παρμεζάνα, ανακατεύουμε καλά και σερβίρουμε.

Σπαγγέτι με τόνο

 

 

320 γρ. Σπαγγέτι Fytro Silueta, 320 γραμμάρια τόνο σε λάδι, μαϊντανός, 3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι.

Εκτέλεση

Μαγειρεύουμε τα Σπαγγέτι Fytro Silueta σύμφωνα με τη συσκευασία. Εν τω μεταξύ σε ένα τηγάνι προσθέτουμε ελαιόλαδο και τον τόνο αφού τον στραγγίξουμε από το λάδι και μαγειρεύουμε για λίγα λεπτά ανακατεύοντας καλά. Στη συνέχεια προσθέτουμε τα Σπαγγέτι Fytro Silueta, αλατοπιπερώνουμε και μαγειρεύουμε για ένα με δυο λεπτά. Σβήνουμε τη φωτιά, σερβίρουμε και πασπαλίζουμε με ψιλοκομμένο μαϊντανό.

 

 

 






MORE FOR YOU