Σπυράκια από το άγχος

Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011 Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

Ερώτηση από 'Εφη:

Καλησπέρα Τζένη! Συγχαρητήρια γι' αυτό το υπέροχο site, που όταν κάνεις κλικ και σου ανοίγει το παράθυρο είναι σαν να μπαίνεις σε ένα σπα και να χαλαρώνεις με τις ώρες, γιατί εκεί χαλαρώνεις και ξεκουράζεσαι, γιατί αυτό σου εμπνέει. Έχω ένα σοβαρό προβληματάκι το οποίο με έχει απασχολήσει πάρα πολύ. Εδώ και πάρα πολύ καιρό (με βάση κιόλας τις Πανελλήνιες) από το άγχος μου και από την στεναχώρια που είχα και ακόμα έχω αρχίζω και βγάζω σπυράκια στο πρόσωπο και στο σώμα. Πήγα στο γιατρό αλλά δεν μου έδωσε κάποιο φάρμακο, μου είπε απλά ότι είναι ορμονικό και ότι πρέπει να το σταματήσω εγώ αυτό. Αλλά δεν μπορώ να το σταματήσω, ειδικά μέχρι την στιγμή που θα βγούν τα αποτελέσματα θα υποφέρω. Δεν μπορώ και να βγώ από το σπίτι. Θέλω να σταματήσει αυτό...Τι να κάνω;

Απάντηση:

Γεια σου Τόνια,

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Θα σου συνιστούσα να ασχοληθείς με πράγματα που σε χαλαρώνουν από το έντονο στρες και να μην σκέφτεσαι καθόλου την κατάσταση του δέρματος σου. Δυστυχώς το έντονο στρες έχει πολλές αρνητικές επιδράσεις στο σώμα και στο πνεύμα μας. Οπότε ακολούθησε τη συμβουλή του γιατρού σου και πρόσθεσε στο διαιτολόγιο σου πολλά φρούτα, λαχανικά, φυσικούς χυμούς και νερό. Απέφυγε τα πολύ λιπαρά και βαριά φαγητά και τους πολλούς καφέδες.

 






MORE FOR YOU