Τί πρέπει να περιέχει η κουζίνα σας;

Αν θέλετε να λέτε ότι ακολουθείτε υγιεινή διατροφή.

Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014 Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Αν θέλετε να λέτε ότι ακολουθείτε υγιεινή διατροφή.

Φυσικά πρέπει πάνω από όλα να τα καταναλώνετε για να δηλώνετε ότι η διατροφή που ακολουθείτε είναι υγιεινή. Το ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας σας είναι ο καθρέφτης του διατροφικού σας πλάνου. Σκεφτείτε λογικά, αν στην κουζίνας σας έχετε υγιεινές επιλογές, τότε αναγκαστικά θα τρέφεστε με τρόφιμα κατάλληλα για εσάς.

  • Μπαχαρικά: Νοστιμεύουν το φαγητό σας, ακόμα και το πιο άνοστο και κάνουν καλό στην υγεία σας. Φυσικά πρέπει να χρησιμοποιούνται με μέτρο.
  • Ξηροί Καρποί: Το πιο υγιεινό και χορταστικό snack. Προσθέστε το και στα φαγητά σας, τα μαγειρευτά και τις σαλάτες. Τα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται είναι απαραίτητα για τον οργανισμό σας.
  • Λεμόνι: Είναι αντιοξειδωτικό και κατά των μικροβίων. Πρέπει απαραίτητα να το χρησιμοποιείται σε κάποια φαγητά σας, όπως είναι το κρέας. Επίσης σε συνδυασμό με χλιαρό νερό είναι το ιδανικό λιποδιαλυτικό.
  • Γιαούρτι: Ένα ελληνικό προϊόν που στο εξωτερικό το θεωρούν θαυματουργό και όχι άδικα. Επιλέξτε ένα με χαμηλά λιπαρά για το βραδινό σας ή ως snack.
  • Φρούτα: Κάθε εβδομάδα αγοράστε φρούτα εποχής και καταναλώστε τα ως πρωινό ή ως snack. Οι βιταμίνες που περιέχονται είναι άκρως απαραίτητες για εσάς.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.



Tags: ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΛΕΜΟΝΙ| ΦΡΟΥΤΑ| ΓΙΑΟΥΡΤΙ| ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ




MORE FOR YOU