Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύτιμα

Από την παιδική μας ηλικία ακούμε ότι πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά.

Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014 Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014

Από την παιδική μας ηλικία ακούμε ότι πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά.

Αυτή είναι μια συμβουλή που θα πρέπει να την ακλουθούμε σε όλη μας τη ζωή. Έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο πολλών χρόνιων ασθενειών και μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από ορισμένες μορφές καρκίνου. Παρά τα οφέλη για την υγεία, οι περισσότεροι από εσάς δεν τρώτε αρκετά λαχανικά και φρούτα και είναι κρίμα, γιατί είναι μια επιλογή χωρίς λίπη ή σάκχαρα και σχετικά χαμηλή σε θερμίδες. Γι αυτό και η κατανάλωση τους μπορεί να σας βοηθήσει ώστε να επιτύχετε και να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος.

Είτε φρέσκα, κατεψυγμένα, κονσερβοποιημένα ή αποξηραμένα, τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν σημαντικές πηγές θρεπτικών συστατικών. Δεδομένου ότι τα θρεπτικά συστατικά στα φρούτα και στα λαχανικά διαφέρουν, είναι σημαντικό να τρώτε μια ποικιλία. Βάλτε λοιπόν στη διατροφή σας σκούρα πράσινα, κόκκινα και πορτοκαλί λαχανικά και φρούτα, όπως σπανάκι, πορτοκάλι γλυκοπατάτες, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι, δαμάσκηνα καρπούζι, και άσπρα κρεμμύδια.

Οι Διαιτητικές Οδηγίες για τους Αμερικανούς συνιστούνε, να βάζετε στο μισό πιάτο σας λαχανικά και φρούτα και στο άλλο μισό πρωτεΐνη και υδατάνθρακα . Εδώ είναι μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα από αυτές τις δύο ομάδες τροφίμων στα γεύματά σας:

  • Αγοράστε κονσερβοποιημένα φρούτα που είναι συσκευασμένα σε χυμό για λιγότερο πρόσθετα σάκχαρα και θερμίδες, και επιλέξετε κονσερβοποιημένα λαχανικά χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο.
  • Δοκιμάστε τα νέα είδη φρούτων και λαχανικών με διάφορους τρόπους και πειραματιστείτε μαζί τους. Προσθέστε στο πρωινό βρώμη ή δημητριακά με μούρα ή φέτες μπανάνας ή δημιουργήστε ένα χωρίς ενοχές επιδόρπιο με φρέσκα φρούτα και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
  • Πολλά παιδιά και νεαροί ενήλικες πίνουν χυμούς, οι οποίοι περιέχουν σημαντική ποσότητα ζάχαρης. Ενθαρρύνετε λοιπόν στα παιδιά σας, να τρώνε ολόκληρα τα φρούτα, διότι περιέχουν φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά, χωρίς την προσθήκη ζάχαρης. Όταν πίνετε έναν χυμό, βεβαιωθείτε ότι είναι 100 τοις εκατό χυμός, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα.
  • Από ό,τι φαίνεται λοιπόν, η κατανάλωση αυτών των δύο ομάδων τροφίμων πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα, διότι κρύβουν έναν θησαυρό και είναι το κλειδί για την διατήρηση της καλής υγείας του σώματός σας.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.



Tags: ΦΡΟΥΤΑ| ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ| ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ




MORE FOR YOU