Πώς να απολαύσετε τον ύπνο όταν είστε σε διακοπές

Εάν κάνετε τις απαραίτητες στρατηγικές, θα κοιμηθείτε σαν μωρό, κατά τη διάρκεια των διακοπών σας!

Σάββατο, 19 Ιουλίου 2014 Σάββατο, 19 Ιουλίου 2014

Ένα πράγμα που μπορεί να καταστρέψει σίγουρα τις διακοπές σας είναι η κακή ποιότητα ύπνου. Συνήθως δεν περνάει από το μυαλό σας, ότι θα υποφέρετε από τον ύπνο όταν είστε διακοπές, μέχρι να συμβεί, και από τότε, είναι πολύ αργά. Εκτός από τις διάφορες  μετακινήσεις, συμπεριλαμβανομένων των καθυστερημένων πτήσεων, τις αποσκευές, ή τα παιδιά, εάν ταξιδεύουν μαζί σας, το τελευταίο πράγμα που χρειάζεστε είναι να αρχίσετε να στριφογυρνάτε, όταν πέσετε στο κρεβάτι του ξενοδοχείου. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να πάτε για ύπνο χωρίς προβλήματα, αλλά να ξυπνήσετε σαν να κοιμόσασταν μόνο για 3 ώρες. Αν λοιπόν ανήκετε σε εκείνους, που δεν μπορούν να κοιμηθούν, όταν αλλάζουν περιβάλλον, οι παρακάτω συμβουλές θα σας αποτρέψουν από τις αϋπνίες.

  • Κρατήστε τη μύτη σας καθαρή

Εάν έχετε αποφασίσει να ταξιδέψετε με αεροπλάνο και έχετε προϊστορία αυτιών ή ρινικής δυσφορίας, ή οποιοδήποτε βαθμό ρινικής συμφόρησης που οφείλεται σε αλλεργίες ή κρυολογήματα, πρέπει να λάβετε προληπτικά μέτρα για το άνοιγμα της ρινικής αναπνοής. Εάν, αμελήσετε το πρόβλημα, που μπορεί να κρατήσει και  μέχρι αργά το βράδυ. Οι ραγδαίες αλλαγές της πίεσης κατά τη διάρκεια μιας πτήσης , μπορεί να επιδεινώσουν περισσότερο το οίδημα. Ο απλούστερος τρόπος για την πρόληψη των συμπτωμάτων, κατά τη διάρκεια πτήσης, είναι να αποσυμφορήσετε τη μύτη σας, χρησιμοποιώντας φυσιολογικό ορό ή άλλου είδους αποσυμφορητικά, όπως ρινικό σπρέι. Από τη στιγμή λοιπόν, που θα  έχετε πάρει τα μέτρα σας από το αεροπλάνο, θα μπορείτε επιτέλους να κάνετε έναν όμορφο ύπνο το βράδυ στο ξενοδοχείο .

  • Μην τρώτε πριν τον ύπνο

Η πιο κοινή συνήθεια που θα μπορούσε δυνητικά να καταστρέψει τον ύπνο σας τη νύχτα, είναι να φάτε αργά. Στις διακοπές, είναι δελεαστικό να πηγαίνετε αργά για φαγητό, γιατί έτσι αναπληρώνετε το κενό της  βραδιάς. Εάν τρώτε μεγάλη ποσότητα φαγητού και μετά πέφτετε για ύπνο, μπορεί να ξυπνήσετε ενδιαμέσως, με αποτέλεσμα να μειωθεί η ποιότητα του ύπνου σας. Ο γενικός κανόνας είναι, να τρώτε το τελευταίο σας γεύμα, περίπου 3-4 ώρες πριν τον ύπνο.

  • Πάρτε το δικό σας μαξιλάρι

Έχετε περάσει ένα πολύ όμορφο βράδυ και είστε έτοιμοι να πάτε στο ξενοδοχείο για ύπνο? Όμως, με το που ξαπλώσετε δεν νιώθετε άνετα,  και μετά από λίγα λεπτά αναστροφών, έχετε συνειδητοποιήσει ποιο είναι το πρόβλημα: δεν έχετε το δικό σας μαξιλάρι. Το μαξιλάρι που έχετε στο σπίτι  είναι πολύ πιο σταθερό, ενώ του ξενοδοχείου είναι πολύ μαλακό. Δεν μπορείτε να φέρετε το δικό σας στρώμα, αλλά μπορείτε να φέρετε το δικό σας μαξιλάρι, αν ο χώρος το επιτρέπει.

  • Τι  μπορείτε να κάνετε αν έχετε  jet lag;

Εάν κάνετε μακρινό ταξίδι, τότε είναι φυσιολογικό να διαταραχθούν οι βιορυθμοί σας και να πάθετε το λεγόμενο, jet lag.  Αυτό προκαλεί υπνηλία ή αϋπνία, ανάλογα με την κατεύθυνση που θα ταξιδέψετε, δυσκολία συγκέντρωσης, ευερεθιστότητα, πονοκεφάλους και δυσπεψία. Η μόνη θεραπεία για το jet lag, είναι η επαναφορά του ρολογιού του σώματος σας. Αυτό απαιτεί χρόνο και δεν υπάρχουν μαγικά χάπια. Ελαχιστοποιώντας την απώλεια του ύπνου, μπορεί  επαναπροσδιορίσετε το εσωτερικό σας ρολόι πιο γρήγορα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.


Tags: ΥΠΝΟΣ| ΧΑΛΑΡΩΣΗ| ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ| ΔΙΑΚΟΠΕΣ




MORE FOR YOU