Μάθετε ποια είνα τα Brain Foods

Ξεκινήστε να προστατεύετε το μυαλό σας

Τρίτη, 14 Απριλίου 2015 Τρίτη, 14 Απριλίου 2015

Έχετε ποτέ υποφέρει από κενά μνήμης; Η υγεία του εγκεφάλου είναι σημαντική για τη διασφάλιση της ευημερίας σας, διότι όταν σκέφτεστε σωστά, πράτετε και σωστά, άρα αισθάνεστε και πιο ευτυχισμένοι, πιο ολοκληρωμένοι και πιο ικανοί να αντιμετωπίσετε τη ζωή.  Στην σημερινή εποχή, οι άνθρωποι ζουνε περισσότερο, αλλά η πνευματική παρακμή είναι κοινή στην γήρανση. Μια καλή είδηση είναι ότι, η σωστή διατροφή μπορεί να προστατέψει την εκφύλιση των εγκεφαλικών κυττάρων. Δείτε παρακάτω ποιές τροφές συμβάλλουν στη μαρκοζωία του μυαλού σας.

  • Απολαύστε τα βατόμουρα 

Αυτά τα αξιόλογα μικρά φρούτα μπορεί να κάνουν θαύματα για το μυαλό σας και είναι φημισμένα για την προστασία από τη φλεγμονή και την οξείδωση, δύο διαδικασίες που σχετίζονται με τη νόσο Αλτσχάιμερ.

  • Τροφές πλούσιες σε σελήνιο

 Το σελήνιο είναι ένα ιχνοστοιχείο, που παίζει ουσιαστικό ρόλο στην εξασφάλιση της καλής υγείας του εγκεφάλου. Μελέτες έχουν δείξει ότι, μειωμένα επίπεδα του σεληνίου οδηγούν σε φτωχή μνήμη, κακή διάθεση και μειωμένη γνωστική λειτουργία. Ενώ, η άυξηση σεληνίου στη διατροφή σχετίζεται με τη βελτίωση της διάθεσης, της σαφήνειας της σκέψης, και των επιπέδων ενέργειας. Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε σελήνιο, όπως, ψωμί ολικής αλέσεως, τόνο, καρύδια.

  • Ψάρια

Τα ψάρια περιέχουν σελήνιο, βιταμίνες Α και D, φώσφορο, μαγνήσιο και το ιώδιο (εάν είναι ψάρια της θάλασας). Το ιχθυέλαιο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του εγκεφάλου στα αγέννητα μωρά και βρέφη. Φάτε περίπου τρεις μερίδες  ψάρι την εβδομάδα.

  • Τροφές με βιταμίνη Β

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β βοηθούν στην λειτουργία του νευρικού συστήματος και είναι επίσης, υπεύθυνες για την παραγωγή των χημικών ουσιών, που χρησιμοποιούν τα νεύρα,  για να επικοινωνούν μεταξύ τους. Επιπλέον, έχει παρατηρηθεί ότι, η πνευματική απόδοση μπορεί να μειωθεί, όταν τα επίπεδα βιταμίνης Β είναι χαμηλά και  ότι, οι έρευνες για τη χρησιμότητα της στην καταπολέμηση της νόσου  Αλτσχάιμερ, συνεχίζονται Καλές πηγές τροφίμων της βιταμίνης Β περιλαμβάνουν, το χοιρινό, ηλιόσποροι, εμπλουτισμένα προϊόντα δημητριακών, κρέατα, τα θαλασσινά, εμπλουτισμένο αλεύρι, ρεβίθια, πατάτες, κοτόπουλο και μπανάνες

  • Δοκιμάστε τη κουρκουμίνη

Η κουρκουμίνη είναι μια ρίζα της οικογένειας τζίντζερ, η οποία βοηθά στην αντιμετώπιση της φλεγμονή, που αποδυναμώνει ή καταστρέφει τα κύτταρα του εγκεφάλου. Μελέτες έχουν δείξει ότι, υπάρχει χαμηλότερη συχνότητα εμφάνισης της νόσου του Αλτσχάιμερ στον Ινδικό πληθυσμό, όπου η κουρκουμίνη χρησιμοποιείται πολύ. Θα τη βρείτε στη μουστάρδα.

Tags: ΤΡΟΦΕΣ| ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ| ΜΥΑΛΟ| ΜΝΗΜΗ| ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ




MORE FOR YOU