Ποια είναι η σωστή ώρα που πρέπει να τρώτε;

Όλοι έχουμε διαφορετικά χρονοδιαγράμματα.

Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015 Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015

Έχουμε όλοι διαφορετικά χρονοδιαγράμματα, γι αυτό η πείνα ξεκινάει σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Εάν όμως, σας αρέσει να τρώτε το κυρίως γεύμα το βράδυ, μήπως είναι πρόβλημα; Δεν υπάρχει σωστή απάντηση και δεν μπορούν να έχουν όλοι το ίδιο πρόγραμμα, όσο αφορά το φαγητό. Το πιο σημαντικό είναι ότι πρέπει να είστε σε αρμονία με το σώμα σας.

Σε γενικές γραμμές δεν έχει σημασία τι ώρα καταναλώνετε το κυρίως γεύμα, το σημαντικό είναι να έχει το πιάτο σας μια ισορροπία θρεπτικών συστατικών, υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λίπους. Αν για παράδειγμα φάτε για μεσημεριανό ή βραδινό ένα ντόνατς, δεν είναι μια καλή επιλογή. Ενώ αν έχετε ένα τοστ, ένα αυγό, και ένα φρούτο είναι ένα πιο σωστό.  Επίσης, αυτό που πρέπει να έχετε υπόψη σας είναι να τρώτε μικρά γεύματα κάθε τρεις ώρες, ώστε να μην σας πιάνει λιγούρα και νιώθετε πολύ πεινασμένοι το βράδυ, κάτι που μπορεί να σας οδηγήσει υπερφαγία και σε αύξηση σωματικού βάρους.

Όταν έχετε ένα γεύμα με όλα τα θρεπτικά συστατικά, τότε διατηρείτε σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, και έτσι δεν πεινάτε. Τα ισορροπημένα γεύματα θα σας κρατήσουν χορτάτους, ότι ώρα και αν τα κάνετε. Όμως, καλό είναι αν τρώτε το κυρίως γεύμα το βράδυ, να επιλέγετε να το καταναλώνετε τρεις με τέσσερις ώρες πριν πέσετε για ύπνο, ώστε να διευκολύνετε τη πέψη.

Τέλος, είναι σε όλους γνωστό, ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, γιατί παρέχει ενέργεια στο σώμα και σας κρατάει χορτάτους. Αν όμως επιλέγετε για πρωινό ένα φλιτζάνι καφέ και ένα φρούτο, μπορεί στη συνέχεια να πεινάσετε πολύ γρήγορα. Ενώ αν μαζί με το μήλο έχετε και μερικά καρύδια θα σας ικανοποιήσουν περισσότερο, επειδή τα καρύδια έχουν πρωτεΐνη. Πότε και τι τρώτε εξαρτάται από το κάθε άτομο και από τα επίπεδα δραστηριότητας του.



Tags: ΠΡΩΙΝΟ| ΓΕΥΜΑ| ΠΕΨΗ| ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ| ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΑΚΧΑΡΟΥ




MORE FOR YOU