Ποιές τροφές καταπολεμούν τη γήρανση και το ηλιακό έγκαυμα

Επειδή η δύναμη του ήλιου μας ξεπερνά!

Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015 Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015

Το καλοκαίρι είναι σχεδόν εδώ και ήρθε η ώρα να κάνουμε κάποιες βαθμιαίες αλλαγές στο πρόγραμμα διατροφής. Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών το δέρμα σας υποφέρει πολύ. Το ηλιακό έγκαυμα και οι ρυτίδες είναι μερικά από τα μεγαλύτερα προβλήματα, που οι περισσότερες γυναίκες αγωνίζονται να αποφύγουν. Ενώ ένα υψηλής ποιότητας αντηλιακό μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων αυτών, προσθέτοντας τα κατάλληλα τρόφιμα που καταπολεμούν τη γήρανση και τα ηλιακά εγκαύματα, στην καθημερινή διατροφή σας, θα παρέχετε στην  επιδερμίδα ένα επιπλέον χέρι βοηθείας.

Φυλλώδη λαχανικά. Γνωρίζατε ότι τα φυλλώδη λαχανικά βοηθάνε στην πρόληψη των ηλιακών εγκαυμάτων και στην πρόωρη γήρανση; Αυτό συμβαίνει γιατί είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, που προστατεύει το δέρμα από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες, αποτρέπει την ξηρότητα και τον ερεθισμό, και καταπολεμά την ακμή. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά βοηθάνε στο να διατηρήσετε το δέρμα σας ενυδατωμένο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να παρακάμψετε το πολύτιμο νερό. Αν θέλετε να έχετε ένα φρέσκο, απαλό και χωρίς ρυτίδες δέρμα, φτιάξτε σαλάτες με πράσινα φυλλώδη λαχανικά και καταναλώστε τις τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα.

Βατόμουρα. Αυτά τα φρούτα είναι πολύτιμα ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, γιατί περιέχουν ανθοκυανίνες και φαλοβονόλες, δύο απίστευτα ισχυρά αντιοξειδωτικά, που προστατεύουν το δέρμα σας από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Τα βατόμουρα έχουν φανταστική γεύση και μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε πίτες, στο γιαούρτι, σε smoothies, στις φρουτοσαλάτες και να αποτελέσουν το ιδανικό σνακ για όλη την οικογένεια.

Ντομάτα. Οι ντομάτες περιέχουν βιταμίνη C και λυκοπένιο που συμβάλουν στην πρόληψη των ρυτίδων. Έχουν επίσης, υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το οποίο σημαίνει ότι όταν τρώτε ντομάτες κατά τη διάρκεια της ημέρας, κρατάτε το δέρμα σας ενυδατωμένο και υγιές. Επίσης, αν είστε επιρρεπείς στην ακμή κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, οι ντομάτες είναι οι καλύτεροι σας φίλοι, διότι μελέτες δείχνουν, ότι βοηθάνε στην καταπολέμηση της ακμής. Αυτά τα κόκκινα λαχανικά μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε οποιοδήποτε, αλλά είναι καλύτερο να τις τρώτε μαγειρεμένες, για να αποκομίσετε όλα τα οφέλη τους.

Πράσινο τσάι. Αυτό το δροσιστικό ποτό το καλοκαίρι δεν είναι μόνο νόστιμο, αλλά και υγιεινό, καθώς περιέχει αντιοξειδωτικά, που βοηθάνε στην πρόληψη και στην καταπολέμηση ορισμένων καρκίνων, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου του δέρματος. Επίσης προστατεύει το δέρμα σας από τον ήλιο, αποτρέπει το ηλιακό έγκαυμα, και μειώνει τις ρυτίδες. Το πράσινο τσάι είναι επίσης, το ιδανικό ποτό για όσες κάνετε δίαιτα.

Φράουλες. Αυτά τα μικρά φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνη C, που δρα ως φυσικό αντηλιακό και βοηθάει στην πρόληψη των ρυτίδων και του ηλιακού εγκαύματος. Μπορείτε να τις απολαύσετε σε smoothie, στις σαλάτες ή ωμές. Είναι νόστιμες και υγιεινές.

Μπρόκολο. Το μπρόκολο είναι από τις καλύτερες τροφές που καταπολεμάνε τη γήρανση και τα εγκαύματα από τον ήλιο. Είτε θέλετε να το καταναλώσετε ωμό ή μαγειρεμένο, θα αποκομίσετε όλα τα οφέλη του, όπως είναι οι αντικαρκινικές ιδιότητες και ένα νεανικό δέρμα. Μπορείτε να το μαγειρέψετε με πολλούς τρόπους, ώστε να το καταναλώνετε αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα.

Αγγούρια. Έχουν 94% περιεκτικότητα σε νερό. Αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε το δέρμα σας ενυδατωμένο, χωρίς τις ενοχλητικές ρυτίδες. Τρώγοντας αυτά τα λαχανικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού βοηθάτε στη πρόληψη των ηλιακών εγκαυμάτων. Προσθέστε μερικές φέτες στο νερό, σε ένα πράσινο smoothie ή στη σαλάτα σας.

Μην ξεχνάτε να βάζετε το αντηλιακό σας όλο τον χρόνο και να πίνετε αρκετά υγρά όλη την ημέρα, για να προστατέψετε το δέρμα σας και την υγεία σας. 



Tags: ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ| ΓΗΡΑΝΣΗ| ΞΗΡΟΤΗΤΑ| ΦΡΑΟΥΛΕΣ| ΕΡΕΘΙΣΜΟΣ| ΒΑΤΟΜΟΥΡΑ| ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ| ΑΓΓΟΥΡΙΑ| ΝΤΟΜΑΤΕΣ| ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΡΙΖΕΣ| ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΕΓΚΑΥΜΑ| ΦΥΛΛΩΔΗ ΛΑΧΑΝΙΚΑ




MORE FOR YOU