Εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε τη διατροφή σας

Αν τους ψάχνετε μόλις τους βρήκατε.

Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2015 Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2015

Ξέρω είναι δύσκολο να αποποιηθείτε τις διατροφικές σας συνήθειες, ακόμα και αν γνωρίζετε ότι είναι ανθυγιεινές.  Όμως αν ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές, θα πετύχετε μια βελτίωση της διατροφής σας, άρα και της υγείας σας.

Καταρχήν θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στις πληροφορίες, που λαμβάνετε τόσο από τους γύρω σας, όσο και από το διαδίκτυο. Θα πρέπει να τις φιλτράρετε πολύ καλά πριν τις υιοθετήσετε και αν θέλετε να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα ή να κάνετε κάποια ραγδαία αλλαγή στη διατροφή σας καλό είναι να μιλήσετε με τον διαιτολόγο σας ή τον γιατρό σας.

Αρχίστε λοιπόν, τη βελτίωση της διατροφή σας με την ένταξη των φυτικών ινών σε καθημερινή βάση. Διαλέξτε τροφές που είναι πλούσιες σε ίνες, όπως τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής άλεσης και θα έχετε το μέγιστο διατροφικό όφελος.

Τρώτε φρέσκα φρούτα. Την επόμενη φορά που θα θέλετε να τσιμπολογήσετε, πιάστε ένα αχλάδι ή ένα μήλο αντί για μπισκότο ή ένα κομμάτι κέικ. Ή αν τρώτε στο σπίτι, μπορείτε να απολαύσετε ένα μπολ με φράουλες  για επιδόρπιο. Δεν χρειάζεται να εγκαταλείψετε το αγαπημένο σας γλυκό, απλά μπορείτε να μην το καταναλώνετε σε καθημερινή βάση ή επίσης, να βάλετε τη μισή ποσότητα και την υπόλοιπη να την αντικαταστήσετε με φρούτα.

Πίνετε περισσότερο νερό. Πολλές επιπλέον θερμίδες προέρχονται από τα ροφήματα που καταναλώνετε και που περιέχουν ζάχαρη.  Η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, ιδίως αν το πιείτε στη θέση των ζαχαρούχων αναψυκτικών.

Ένα πιάτο που είναι υγιεινό, περιέχει στο ένα τέταρτο άπαχη πρωτεΐνη, στο άλλο τέταρτο αμυλούχα τρόφιμα και στο άλλο μισό λαχανικά. Με αυτό τον τρόπο θα καταναλώνετε τις σωστές ποσότητες, θα παίρνετε τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά και θα νιώθετε φουσκωμένοι.



Tags: ΝΕΡΟ| ΖΑΧΑΡΗ| ΦΡΕΣΚΑ ΦΡΟΥΤΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ| ΑΠΑΧΗ ΠΡΩΤΕΪΝΗ| ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ




MORE FOR YOU