3 τροφές για μακριά μαλλιά

Άμεσο αποτέλεσμα με τον πιο υγιεινό τρόπο.

Σάββατο, 6 Ιουνίου 2015 Σάββατο, 6 Ιουνίου 2015

Τίποτα δεν κάνει μια γυναίκα να αισθάνεται πιο όμορφα από τα μακριά μαλλιά της αν είστε ανάμεσα σε αυτές που ανυπομονούν να μακρύνουν τα μαλλιά τους, σας έχουμε τις 3 τροφές που θα σας δώσουν αυτό που επιθυμείτε χωρίς καν να το καταλάβετε.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Αυτού του είδους τα λαχανικά κάνουν καλό στα πάντα (χαρίζουν υγιή μαλλιά, καθαρή επιδερμίδα και επίπεδη κοιλιά). Επομένως, δεν είναι περίεργο που βοηθούν και στο να μακραίνουν τα μαλλιά σας. Βάλτε το σπανάκι, το μαρούλι και τα χόρτα στην καθημερινότητά σας και δείτε τα μαλλιά σας να μεταμορφώνονται.

Σολομός και βακαλάος: Ο σολομός είναι άλλη μια υπερτροφή που κάνει καλό σε όλο το σώμα. Είναι πλούσιος σε βιταμίνη D και πρωτεΐνη, συστατικά που είναι απαραίτητα για δυνατά και υγιή μαλλιά. Το ίδιο ισχύει και για τον βακαλάο οποίος περιέχει μεγάλες ποσότητες βιοτίνης που κάνει καλό στα μαλλιά. Φάτε εναλλάξ τα δύο αυτά ψάρια για βραδινό (ή και μεσημεριανό) και δείτε τα μαλλιά σας να μεγαλώνουν πολύ γρήγορα.

Καρύδια και αμύγδαλα: Αφήστε στην άκρη τα πατατάκια, τα γαριδάκια και όλα αυτά τα ανθυγιεινά σνακ. Βάλτε στην καθημερινότητά σας καρύδια και αμύγδαλα τα οποία περιέχουν βιοτίνη, βιταμίνη E και Ω-3 λιπαρά (ειδικά τα καρύδια). Όλα αυτά προστατεύουν τα μαλλιά σας από σπασίματα και ψαλίδα και τα κάνουν πολύ πιο δυνατά.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο www.spirossoulis.com- the home issue, το μόνο online περιοδικό αφιερωμένο αποκλειστικά στο σπίτι και τη διακόσμηση.



Tags: ΜΑΛΛΙΑ| ΤΡΟΦΕΣ| ΜΑΚΡΙΑ




MORE FOR YOU