Tips για να σταματήσετε την ημικρανία πριν καν αρχίσει

Η συχνοί πονοκέφαλοι επηρεάζουν αρνητικά τη καθημερινότητα σας.

Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015 Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

Αν δεν θυμόσαστε πότε ήταν η τελευταία φορά που πάθατε ημικρανία, τότε είστε από τους τυχερούς. Αν όμως, παθαίνετε συχνά πονοκεφάλους, πάσχετε από χρόνια ημικρανία κάτι που επηρεάζει αρνητικά τη καθημερινότητα σας. Αντί να ταλαιπωρείστε και να καταφεύγετε στα φάρμακα, μπορείτε να σταματήσετε τον πονοκέφαλο πριν καν αρχίσει. Δείτε με ποιους τρόπους θα το πετύχετε.

Κοιμηθείτε. Ο φτωχός ύπνος είναι μια από τις μεγαλύτερες αιτίες πυροδότησης της ημικρανίας. Ενώ αν κοιμάστε σωστά και ποιοτικά, θα μπορέσετε να μειώσετε δραματικά τα επεισόδια. Καλό είναι να έχετε ένα πρόγραμμα, ώστε να κοιμάστε και να ξυπνάτε σχεδόν πάντα την ίδια ώρα κάθε μέρα. Αν δεν σας παίρνει εύκολα ο ύπνος, προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα χαλαρωτικό περιβάλλον στη κρεβατοκάμαρα σας, ώστε να ρυθμίσετε το βιολογικό σας ρολόι και να ξορκίσετε τους πονοκεφάλους.

Κάντε αερόβια άσκηση. Μια μελέτη του 2011 στο περιοδικό Cephalalgia διαπίστωσε, ότι η τακτική άσκηση είναι εξίσου αποτελεσματική θεραπεία για τη πρόληψη της ημικρανίας. Οι επιστήμονες πιστεύουν, ότι περίπου 40 λεπτά αερόβιας άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα αυξάνουν  την ποσότητα του οξυγόνου στο σώμα σας, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη τω πονοκεφάλων.

Να παίρνετε αρκετή βιταμίνη Β. Με βάση μια μελέτη η βιταμίνη Β μπορεί να μειώσει τη συχνότητα των ημικρανιών. Αν λοιπόν, θέλετε να παίρνετε αυτή τη βιταμίνη από τις τροφές, καταναλώστε γάλα, κρέας, αυγά, ξηρούς καρπούς, εμπλουτισμένο αλεύρι και πράσινα λαχανικά.

Ένα ωραίο ζεστό μπάνιο θα σας χαλαρώσει και ταυτόχρονα μπορεί να αποτρέψει την ημικρανία. Επίσης, αν νιώθετε ότι ο πονοκέφαλος είναι προ το πυλών, μπορείτε να βάλετε στο κεφάλι σας ζεστά επιθέματα. Με αυτό τον τρόπο θα χαλαρώσετε τους μύες και θα ανακουφιστείτε από την ημικρανία.

Μην αμελείτε το μαγνήσιο. Οι περισσότεροι άνθρωποι που υποφέρουν από χρόνια ημικρανία, έχουν τουλάχιστον ένα κοινό στοιχείο-ανεπάρκεια μαγνησίου. Το μαγνήσιο μπορείτε να το πάρετε αν καταναλώνετε ξηρούς καρπούς,  λαχανικά, κακάο, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρια και αβοκάντο. Σε πιο σοβαρές περιπτώσεις μπορείτε να πάρετε συμπληρώματα, αλλά πρώτα να ελέγξετε τα επίπεδα μαγνησίου στον οργανισμό σας, για να διαπιστώσετε αν πραγματικά σας λείπει.



Tags: ΥΠΝΟΣ| ΒΙΤΑΜΙΝΗ Β| ΜΑΓΝΗΣΙΟ| ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΥΣ| ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ




MORE FOR YOU