Τα μυστικά των διατροφολόγων

Όλο και περισσότεροι νέοι άνθρωποι που τους απασχολεί ο υγιεινός τρόπος ζωής φαίνεται να κάνουν στροφή προς τη σωστή διατροφή.

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2015 Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2015

Η διατροφή απασχολεί όλο και περισσότερους ανθρώπους, με αποτέλεσμα να γίνονται αρκετές μελέτες και να αυξάνονται οι επισκέψεις στους διαιτολόγους-διατροφολόγους. Η αλήθεια είναι, ότι η διατροφή και ιδίως η απώλεια κιλών είναι μια διαδικασία υποκειμενική και χρειάζεται πολύ υπομονή. Παρακάτω θα μάθετε κάποια μυστικά που όλοι οι διατροφολόγοι γνωρίζουμε.

Βομβαρδίζεστε με πολλές πληροφορίες, όσο αφορά τη διατροφή και κυρίως για τις δίαιτες που είναι χαμηλές σε υδατάνθρακες. Όμως, ένα είναι σίγουρο, δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες ίδιοι. Για παράδειγμα, οι σύνθετοι είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, παρέχουν στο σώμα σας ενέργεια, βοηθάνε στη καταπολέμηση διάφορων ασθενειών και κρατάνε σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Στην πραγματικότητα, το σώμα σας χρησιμοποιεί τους υδατάνθρακες, για να τροφοδοτήσει τους μύες και το μυαλό σας, έτσι ώστε να μπορούν να κινούνται, να σκέφτονται και να λειτουργούν σωστά κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μειώστε το νάτριο από τη διατροφή σας και αντικαταστήστε το με βότανα και μπαχαρικά. Υπάρχουν πάνω από 2.000 φυτοθρεπτικά συστατικά που έχουν αναγνωριστεί στα βότανα και στα μπαχαρικά! Κάποια βοηθάνε στην τόνωση του μεταβολισμού, άλλα συμβάλουν στη διατήρηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα, και κάποια άλλα μπορεί να βοηθήσουν στη διατήρηση της μνήμης. Ακόμα καλύτερα,  τα βότανα και τα μπαχαρικά δεν έχουν θερμίδες και καθόλου νάτριο, κάτι που τα καθιστά απαραίτητα συστατικά για ένα υγιεινό φαγητό.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνει ο καταναλωτής είναι, όταν αγνοεί τις ετικέτες τροφίμων. Γνωρίζετε τί περιέχει το φαγητό που τρώτε; Αν όχι, τότε κακώς, γιατί αν μάθετε να διαβάζετε τα συστατικά του προϊόντος, που αγοράζετε, μπορεί και να μη το προτιμήσετε ξανά. Για παράδειγμα αν ένα τρόφιμο γράφει, ότι είναι χαμηλό σε λιπαρά, μπορεί το λίπος να έχει αντικατασταθεί με ζάχαρη, άρα να μην κερδίζετε οφέλη με τη κατανάλωση του. Επίσης, η ζάχαρη μπορεί να αναφέρεται με άλλο όνομα σε ένα προϊόν, όπως φρουκτόζη, γλυκόζη, σουκρόζη. Άρα, όλοι οι καταναλωτές πρέπει να διαβάζουν με προσοχή τις πληροφορίες στη συσκευασία των τροφίμων, πριν τα αγοράσουν.

Το καλύτερο πρόσωπο για να πάρετε συμβουλές διατροφής είναι ένας διαιτολόγο διατροφολόγος (RDN). Ο καθένας στις μέρες μας κάνει τον ειδικό σε θέματα διατροφής και δίνει συμβουλές. Όμως, δεν είναι όλα τόσο απλά, διότι ανάλογα με τη διατροφή που ακολουθείτε, μπορεί να προκαλέσετε ή να θεραπεύσετε μια ασθένεια. Αν λοιπόν, αναζητάτε αξιόπιστες διατροφικές πληροφορίες, απευθυνθείτε σε έναν ειδικό. Εκτός από τα πολλά χρόνια εκπαίδευσης, οι διατροφολόγοι συμμετέχουν σε ένα πολύωρο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης και είναι σε θέση να εξετάσουν το οικογενειακό ιστορικό σας, τις εξετάσεις αίματος, το ιατρικό ιστορικό, τις καθημερινές σας συνήθειες, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής που είναι κατάλληλο για εσάς.



Tags: ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΖΑΧΑΡΗ| ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΑΣΘΕΝΕΙΑ| ΛΙΠΑΡΑ| ΝΑΤΡΙΟ| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ| ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΙ| ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ




MORE FOR YOU