Πώς να εντάξετε τα γλυκά στη διατροφή σας

Για όσους ζουν χωρίς ζάχαρη αλλά δεν ζουν χωρίς γλυκό.

Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016 Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016

Υποχρεώσεις, δουλειά, οικογένεια, φίλοι, σύντροφος όλα αυτά σας απασχολούν τόσο πολύ που τρέχετε και δεν φτάνετε και σίγουρα δεν δίνετε σημασία στο τι τρώτε. Μάλιστα αυτές είναι οι στιγμές που κάνετε τα μεγαλύτερα λάθη και καταναλώνετε ό,τι βρείτε μπροστά σας. Και παρόλο που οι περισσότεροι γνωρίζετε τις βασικές αρχές της ισορροπημένης διατροφής δεν τις ακολουθείτε, με αποτέλεσμα να βρίσκεστε αντιμέτωποι με τη ζυγαριά σας και να καταφεύγετε σε δίαιτες που υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα, αλλά μένουν μόνο στις υποσχέσεις. Γιατί όμως να φτάσετε σε αυτό το σημείο, αφού ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή μπορείτε να έχετε ευεξία και ένα υγιές βάρος.

Υποχρεώσεις, δουλειά, οικογένεια, φίλοι, σύντροφος όλα αυτά σας απασχολούν τόσο πολύ που τρέχετε και δεν φτάνετε και σίγουρα δεν δίνετε σημασία στο τι τρώτε. Μάλιστα αυτές είναι οι στιγμές που κάνετε τα μεγαλύτερα λάθη και καταναλώνετε ό,τι βρείτε μπροστά σας. Και παρόλο που οι περισσότεροι γνωρίζετε τις βασικές αρχές της ισορροπημένης διατροφής δεν τις ακολουθείτε, με αποτέλεσμα να βρίσκεστε αντιμέτωποι με τη ζυγαριά σας και να καταφεύγετε σε δίαιτες που υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα, αλλά μένουν μόνο στις υποσχέσεις. Γιατί όμως να φτάσετε σε αυτό το σημείο, αφού ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή μπορείτε να έχετε ευεξία και ένα υγιές βάρος.

Τι γίνεται όμως με τα γλυκά; Μπορούν να καταναλωθούν στο πλαίσιο μιας ποικίλης και ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής; Η απάντηση είναι: Και φυσικά μπορούν. Στη σύγχρονη διατροφή κανένα τρόφιμο δεν θεωρείται κακό ή παχυντικό από μόνο του. Αυτό που έχει σημασία είναι να κάνετε έξυπνες επιλογές γλυκών και επιδορπίων. Και με τον όρο αυτό εννοούμε επιλογές γλυκών με λίγες θερμίδες, χωρίς ζάχαρη, περιορισμένα λιπαρά, πλούσια σε φυτικές ίνες και με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Μπορεί να ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, αλλά είναι αληθινό. Γιατί η υγιεινή διατροφή δεν χρειάζεται κόπο, αλλά μικρές καθημερινές συνήθειες που θα σας κρατάνε σε φόρμα και θα σας χαρίζουν ευεξία.  Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά θα τα βρείτε στη νέα σειρά επιδορπίων Sweet & Balance ΓΙΩΤΗΣ. Πλέον το επιδόρπιο έχει τη θέση που του αξίζει στη διατροφή, χωρίς να στερείται από γεύση.

Η σειρά Sweet & Balance της ΓΙΩΤΗΣ, με χαμηλό Γλυκαιμικό Δείκτη, σας παρέχει την ευκαιρία να εντάξετε το γλυκό ή τη σοκολάτα στο καθημερινό σας πρόγραμμα καθώς και να εξασκηθείτε στη ζαχαροπλαστική, χωρίς ενοχές. Γιατί τα Sweet & Balance δεν περιέχουν ζάχαρη αλλά φυσικό γλυκαντικό από εχκύλισμα του φυτού stevia. Οι επιλογές είναι πολλές, όπως mousse σοκολάτας, κρέμα καραμελέ, μιλφέιγ μέχρι μαρμελάδα φράουλα και σιρόπι σοκολάτας.

Και για τους λάτρεις της σοκολάτας που όμως ακολουθούν και ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, τα Sweet & Balance της ΓΙΩΤΗΣ εκτός από τις κλασικές γεύσεις bitter, γάλακτος και αμυγδάλου, προτείνουν 4 νέες σοκολάτες με γέμιση, bitter με προτοκάλι, γάλακτος με πραλίνα, φράουλα ή cappuccino σε μικρότερο μέγεθος για όποιον θέλει να έχει ένα τέλειο, γλυκό σνακ για κάθε στιγμή της ημέρας! Χωρίς ζάχαρη, χωρίς λακτόζη, χωρίς γλουτένη, με φυτικές ίνες και με φυσικό γλυκαντικό από εκχύλισμα του φυτού stevia.

Με άλλα λόγια, μπορείτε πολύ εύκολα να φέρετε την ισορροπία στην καθημερινή σας διατροφή, εάν σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τις λέξεις «απαγορεύεται» και «πρέπει» και αρχίσετε να εντάσσετε στα γεύματα σας μια ποικιλία τροφίμων χαμηλών σε λιπαρά και θερμίδες που δεν στερούνται όμως σε γεύση.

Tags: SWEET & BALANCE| ΓΙΩΤΗΣ




MORE FOR YOU