Το πιάτο της εβδομάδας είναι σούσι με νουντλς: Πώς θα το κάψουμε καθαρίζοντας το σπίτι

Φοράμε ποδιά, πιάνουμε τη σκούπα και αρχίζουμε τη φασίνα για να χάσουμε κιλά.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017
Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017

Η ζωή είναι μια συλλογή στιγμών, οι στιγμές ικανοποιήσης είναι αυτές που αξίζουν και που θυμόμαστε. Μια από αυτές τις όμορφες στιγμές είναι και το φαγητό. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που το βλέπουν καθαρά σαν μέσο επιβίωσης, όμως δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία, γιατί αγαπάω το καλό φαγητό και θέλω να το γεύομαι με όλες τις αισθήσεις μου. Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που αποφάσισα να σας παραθέτω ένα πιάτο κάθε βδομάδα και να κάνουμε διατροφική ανάλυση. Φυσικά δεν θα είναι πιάτα υγιεινά ή μάλλον μόνο υγιεινά, αλλά πιάτα που τρώμε όλοι όσοι αγαπάμε το φαγητό και έχουμε επιτρέψει στον εαυτό μας να τα απολαμβάνει που και που.

Το φαγητό αυτής της εβδομάδας είναι  νουντλς και σούσι. Η κινέζικη και η ιαπωνική κουζίνα είναι από τις αγαπημένες μου, έτσι όταν βρέθηκα σε σπίτι φίλων και προτείνανε να παραγγείλουμε σούσι, συμφώνησα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Είναι αλήθεια ότι η Ιαπωνική κουζίνα είναι μια από τις πιο δημοφιλείς του κόσμου και πολλές φορές έχει χαρακτηριστεί πολύ υγιεινή. Στο δυτικό κόσμο το σούσι έχει γίνει πλέον πολύ αγαπημένο έδεσμα, αλλά για να γίνει δεκτό στον ουρανίσκο μας έχει υποστεί και κάποιες τροποποιήσεις, με αποτέλεσμα να μη είναι τόσο υγιεινό, όσο νομίζουμε.  Όταν λοιπόν επιλέγουμε να φάμε σούσι, καλό είναι να γνωρίζουμε ότι ένα ρολό μπορεί να περιέχει μέχρι και 300 θερμίδες και φυσικά δεν θα φάμε μόνο ένα. Άρα μπορεί να πάρουμε στο σύνολο 1500 θερμίδες, τρώγοντας μόνο μερικά κομμάτια.

Προφανώς δεν έφαγα πολλά κομμάτια, γιατί ήθελα να δοκιμάσω και λίγα νουντλς -αυτό είναι το μυστικό να τρώμε λίγο από όλα. Με έναν γρήγορο υπολογισμό, πήρα περίπου 800 θερμίδες, που δεν τις λες και λίγες για ένα βράδυ. Πώς όμως μπορούμε να κάψουμε όλες αυτές τις θερμίδες; Και τι γίνται αν δεν μπορούμε να πάμε τις επόμενες μέρες γυμναστήριο;  Είναι απλό θα τις κάψουμε κάνοντας δουλειές του σπιτιού. Ναι σωστά διαβάσατε: Μπορείτε να χάσετε κιλά καθαρίζοντας το σπίτι. Πάρτε τις σκούπες και τις σφουγγαρίστρες και αρχίστε τη φασίνα.

Το παραδοσιακό σκούπισμα σίγουρα καίει πιο πολλές θερμίδες από το να χρησιμοποιήσετε ηλεκτρική σκούπα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι και με την ηλεκτρική δεν θα γυμναστείτε, αφού μπορείτε να κάψετε ολόκληρες 120 θερμίδες. Μετά το σκούπισμα έρχεται το σφουγγάρισμα το οποίο θα σας απαλλάξει από 150 θερμίδες και να τρίψετε τα πλακάκια τότε ο αριθμός ανεβαίνει. 

Αν αποφασίσετε να συνεχίσετε και να καθαρίσετε την τουαλέτα, τότε μέσα σε ένα 15 λεπτά θα κάψετε 100 θερμίδες, ενώ θα νιώσετε τους μύες σας να γυμνάζονται. Και για το τέλος σας αφήνω τα τζάμια, μια δουλειά που προσωπικά αντιπαθώ, η οποία όμως σας απαλλάσσει από 160 θερμίδες μέσα σε 30 λεπτά.

Πιστεύω ότι για ένα απόγευμα οι παραπάνω δουλειές είναι αρκετές για να κάψετε περίπου 600 θερμίδες μπορεί και παραπάνω, ανάλογα με τις ώρες που καθαρίζετε. Φάτε χωρίς τύψεις και την επόμενη μέρα βάλτε την ποδιά, πιάστε τη σκούπα και αρχίστε τις δουλειές. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΦΑΓΗΤΟ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΣΟΥΣΙ




MORE FOR YOU