Πώς να μην πάρετε κιλά την Κυριακή του Πάσχα

Μικρά μυστικά για να απολαύσετε το πασχαλινό τραπέζι χωρίς ενοχές.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο, 15 Απριλίου 2017
Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Την Κυριακή του Πάσχα μαζευόμαστε όλοι γύρω από το οικογενειακό τραπέζι και ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε τις παραδοσιακές λιχουδιές. Αρνί, κατσίκι, αυγά, πίτες και φυσικά το τσουρέκι και τα κουλουράκια. Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι περίεργο που τη συγκεκριμένη ημέρα υπάρχει κίνηση στα νοσοκομεία λόγω διατροφικής κραιπάλης. Παρόλα αυτά μπορούμε και τα μεζεδάκια να απολαύσουμε και να μην πάρουμε κιλά. Και πώς θα το πετύχουμε;  Είναι απλό: αρκεί να συνεχίσετε την ανάγνωση και να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές. 

Ξυπνάτε Κυριακή πρωί κάποιοι μπορεί και μεσημέρι. Όσοι ξυπνήσετε το πρωί καλό είναι να μην παραλείψετε το πρωινό γεύμα έχοντας στο μυαλό σας ότι έτσι θα μπορέσετε να φάτε περισσότερο το μεσημέρι. Ένα ελαφρύ πρωινό θα σας κρατήσει χορτάτους για πολλές ώρες και θα αποτρέψει τα άσκοπα τσιμπολογήματα. Προτιμήστε ένα αυγό με μια φέτα ψωμί ή γιαούρτι με ένα φρούτο.

Πριν φτάσει η στιγμή για το πασχαλινό τραπέζι μπορείτε να φάτε ακόμα ένα φρούτο, ώστε να μην πεινάτε και πέσετε με τα μούτρα στο φαγητό. Και τότε είναι που φτάνει το μεσημέρι και πρέπει να σκεφτείτε έξυπνα αρχίζοντας το γεύμα σας με σαλάτα ή ψητά λαχανικά. Βάλτε στο μισό πιάτο σαλάτες της αρεσκείας σας και στο υπόλοιπο μισό ισόποσα πρωτεΐνη όπως κατσίκι, αρνί, αυγά και στο υπόλοιπο αμυλούχα τρόφιμα, όπως ψωμί, πατάτες ψητές ή βραστέςκαι ρύζι. Το βασικό είναι να επικεντρωθείτε στο πιάτο σας και να αποφύγετε το τσιμπολόγημα. Αν αρχίσετε να τσιμπολογάτε πριν ακόμα καθίσετε στο τραπέζι, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ξεφύγετε στην ποσότητα και στις θερμίδες. Απολαύστε το φαγητό σας καθισμένοι, ώστε να έχετε καλύτερο έλεγχο της ποσότητας που καταναλώνετε. 

Να τρώτε αργά και να μασάτε καλά τη τροφή σας. Όσο πιο αργά τρώτε τόσο πιο γρήγορα θα νιώσετε κορεσμό. Και αυτό γιατί χρειάζονται περίπου 20 λεπτά για να φτάσει στον εγκέφαλο το σήμα ότι έχετε χορτάσει.

Προσέξτε την κατανάλωση του αλκοόλ. Μην ξεπεράσετε τα δυο ποτήρια αλκοόλ και να πίνετε άφθονο νερό. Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε αναψυκτικά διαίτης ή ανθρακούχο νερό.

Και φυσικά φτάνει η ώρα για το επιδόρπιο και συνήθως το τραπέζι  έχει διάφορα γλυκά. Προσπαθήστε να φανείτε δυνατοί και να μη φάτε ό,τι υπάρχει, αλλά να δοκιμάστε μια με δυο κουταλιές από το αγαπημένο σας γλυκό. Μελέτες έχουν δείξει ότι μια μόνο κουταλιά από το επιδόρπιο είναι αρκετή για να καλύψει την ανάγκη σας για γλυκό, το υπόλοιπο το τρώτε απλά από λαιμαργία.

Τέλος, μην αμελήσετε τη σωματική δραστηριότητα. Περπατήστε, βγάλτε το σκύλο σας βόλτα, κάνετε ποδήλατο ή ότι άλλο σας ευχαριστεί, αρκεί να μη μείνετε καθισμένοι όλη την ημέρα σε έναν καναπέ ή γύρω από το τραπέζι με τα φαγητά.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΒΑΡΟΣ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΠΑΣΧΑ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU