Πώς θα ξεφουσκώσετε μετά την Κυριακή του Πάσχα

Για να αποκτήσετε το σώμα που είχατε πριν τις γιορτές.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017
Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Όσο και αν λέμε ότι δεν θα φάμε το Πάσχα, τόσο καταπατάμε τις υποσχέσεις μας. Εξάλλου ποιος μπορεί να αντισταθεί στα κουλουράκια, στο τσουρέκι και στις υπόλοιπες παραδοσιακές λιχουδιές; Κανένας φυσικά. Και ενώ το Πάσχα μόλις έφυγε, δυστυχώς δεν έφυγαν μαζί του τα περιττά κιλά. Δευτέρα μετά το Πάσχα και μπορεί ακόμα να τρώτε ό,τι σας έχει περισσέψει από την προηγούμενη μέρα, ωστόσο αν θέλετε να σας κουμπώνει το παντελόνι, καλό είναι να κάνετε μια μίνι αποτοξίνωση για να ξεφουσκώσετε και να φύγουν όλες οι τοξίνες.

Εντάξτε στο μεσημεριανό σας γεύμα άφθονα λαχανικά. Βοηθήστε το σώμα σας να καθαρίσει, καταναλώνοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Προσθέστε στα γεύματα σας σπανάκι, μπρόκολο και χόρτα και θα διαπιστώσετε ότι σιγά σιγά θα αρχίσετε να ξεφουσκώνετε.

Πίνετε πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητές. Ένα φλιτζάνι πράσινο ή τσάι μέντας θα βοηθήσει το φούσκωμα, που μπορεί να νιώθετε μετά το Πάσχα.

Διαβάστε επίσης: Πιείτε το τσάι σας με στιλ

Μειώστε τη ζάχαρη. Αν το παρακάνατε με τα πασχαλινά γλυκά, τότε σήμερα είναι η κατάλληλη μέρα για να κάνετε μια μικρή αποχή από τη ζάχαρη και θα δείτε το σώμα σας να ανακάμπτει από τη κραιπάλη των προηγούμενων ημερών και να επανέρχεται στα φυσιολογικά κιλά.

Πίνετε άφθονο νερό. Ο καλύτερος τρόπος για να αποτοξινωθείτε είναι να πίνετε νερό. Αν δεν σας αρέσει πολύ η γεύση του, μπορείτε να προσθέσετε τζίνζτερ ή αγγούρι.

Μειώστε τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Μετά το Πάσχα προσπαθήστε να αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές που είναι γεμάτες λίπος και ζάχαρη. Καταναλώστε φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας και ψάρι.

Με την εφαρμογή αυτών των μικρών αλλαγών στην καθημερινότητά σας, θα χάσετε τα περιττά κιλά και θα νιώσετε και πάλι ευεξία και ενέργεια.

Tags: ΒΑΡΟΣ| ΚΙΛΑ| ΠΑΣΧΑ| ΝΕΡΟ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΤΣΑΙ| ΖΑΧΑΡΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU