Πώς να μην πεινάτε όταν κάνετε δίαιτα

Και μόνο με το άκουσμα της λέξης δίαιτα σας πιάνει πείνα.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος το πρώτο που κάνετε είναι να μειώσετε τις θερμίδες, άρα και την ποσότητα φαγητού. Και τότε ξεκινά η πείνα, με αποτέλεσμα είτε να τα παρατάτε είτε να μπαίνετε στον πειρασμό και να τρώτε περισσότερο από όσο σας αναλογεί. Παρόλα αυτά υπάρχει τρόπος και λιγότερο να τρώτε και να μην πεινάτε. Πώς θα το πετύχετε; Αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

Μην παραλείπετε τα ενδιάμεσα γεύματα. Στην αρχή της δίαιτας είστε ενθουσιασμένοι και πολλές φορές παραλείπετε τα ενδιάμεσα γεύματα και έτσι μετά να πεινάτε πολύ περισσότερο. Αν όμως θέλετε να κρατάτε την πείνα σας υπό έλεγχο είναι σημαντικό να καταναλώνετε όλες τις τροφές που είναι γραμμένες στο διατροφικό σας πρόγραμμα.

Να τρώτε αυτά τα τρία. Όταν ετοιμάζετε το γεύμα σας να είστε βέβαιοι ότι περιλαμβάνει άπαχη πρωτεΐνη για να χορτάσετε, υδατάνθρακες για να έχετε ενέργεια και λίπη για να νιώθετε πλήρεις για πολλές ώρες. Αποφύγετε τα μπισκότα, τα πατάκια και επιλέξτε σνακ που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, άπαχη πρωτεΐνη και καλά λιπαρά.

Αποφύγετε τις αυστηρές δίαιτες. Οι περισσότεροι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν βάρος, βιάζονται με αποτέλεσμα να ακολουθούν περιοριστικά προγράμματα διατροφής. Εάν όμως η δίαιτα σας είναι υπερβολικά αυστηρή, δεν θα λειτουργήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, διότι θα αρχίσετε να πεινάτε και στο τέλος θα παρατήσετε την προσπάθεια. Για να είστε ευχαριστημένοι και να μην πεινάτε, είναι σημαντικό να μην νιώθετε ότι στερήστε κάτι, αλλά ότι μπορείτε να απολαύσετε όλες τις αγαπημένες σας τροφές με μέτρο.

Πίνετε νερό. Η πείνα πολλές φορές συγχέεται με τη δίψα. Έτσι προτού κάνετε επιδρομή στο ψυγείο πιείτε ένα ποτήρι νερό, ώστε να σιγουρευτείτε ότι πεινάτε πραγματικά. Αν δεν σας αρέσει η γεύση του νερού, προσθέσετε μια φέτα λεμόνι ή πιείτε τσάι.

Περιορίστε την πρόσληψη ζάχαρης. Εκτός ότι έχει αρκετές θερμίδες, σας ανοίγει ακόμη περισσότερο την όρεξη. Οπότε εάν διαπιστώσετε ότι πεινάτε, προτιμήστε κάτι αλμυρό και αποφύγετε τα γλυκά.  

Να κοιμάστε αρκετά. Ο ύπνος επηρεάζει τα επίπεδα της λεπτίνης , της ορμόνης που βοηθά το σώμα σας να συνειδητοποιήσει ότι είναι πλήρες. Επίσης επηρεάζει και τη γκρελίνη, η οποία διεγείρει την όρεξη. Εάν λοιπόν δεν κοιμάστε αρκετά μειώνονται τα επίπεδα της λεπτίνης ενώ παράλληλα αυξάνοντας τα επίπεδα της γκρελίνης, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το αίσθημα της πείνας. Ενώ αν κοιμάστε 7 με οχτώ ώρες κάθε βράδυ θα βοηθήσετε να μειωθεί η όρεξη σας. 

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές δεν θα πεινάτε κάθε φορά που ακολουθείτε μια δίαιατα και επίσης δεν θα τρέχετε μακριά μόνο με το άκουσμα της λέξης "δίαιτα". Γιατί η απώλεια βάρους δεν θέλει κόπο, αλλά τρόπο. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

 


Tags: ΥΓΕΙΑ| ΒΑΡΟΣ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΔΙΑΙΤΑ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU