Ποια είναι η σημασία της πρωτεΐνης στην άσκηση

Σχεδόν σε κάθε κουβέντα για γυμναστική υπάρχει η ερώτηση, τελικά χρειαζόμαστε πρωτεΐνη μόλις τελειώσουμε την προπόνηση;

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017
Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017

Η γυμναστική έχει μπει στη ζωή μας για τα καλά. Όλοι γνωρίζουμε τα οφέλη που προσφέρει η άσκηση τόσο στο σώμα μας όσο και στη διάθεση μας. Πλέον η μισή ώρα διάδρομο δεν φαντάζει τόσο βασανιστική όσο πιστεύαμε, ενώ οι επισκέψεις μας στο γυμναστήριο όσο περνάει ο καιρός, αυξάνονται.

Εάν λοιπόν θέλουμε να χάσουμε κιλά αλλά και να πετύχουμε μυϊκή ενδυνάμωση, πρέπει να συνδυάζουμε αερόβια άσκηση με βάρη τουλάχιστον 3 με 4 φορές την εβδομάδα. Εκτός όμως από τη σωματική δραστηριότητα, εξίσου σημαντικό ρόλο- μπορεί και περισσότερο- για να αποκτήσουμε ένα γυμνασμένο σώμα, παίζει η διατροφή. Ένα βασικό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι, είναι ότι δεν τρώνε μετά την προπόνηση. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι αν θέλετε να λαμβάνετε όλα τα οφέλη της άσκησης πρέπει να καταναλώνετε κάποιο γεύμα, έστω και σε μικρή ποσότητα. Επίσης όσο πιο κοντά στην άσκηση είναι το γεύμα τόσο πιο εύκολα γίνεται η αναδόμηση των μυών.

Συγκεκριμένα στην πρώτη μια ώρα μετά την προπόνηση χρειαζόμαστε ένα γεύμα που να περιέχει πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, ώστε να γεμίσουν οι αποθήκες ενέργειας. Όταν πρόκειται για την επιλογή των πρωτεϊνών η καλύτερη λύση είναι το πρωτεϊνούχο ρόφημα Βλαχάκη με ασπράδι αβγού και φυσικό χυμό φρούτου. Τι πιο εύκολο και γρήγορο με το που βγείτε από το γυμναστήριο να πιείτε ένα Protein smoothie «Επιλογές Βλαχάκη». Το συγκεκριμένο ρόφημα βγαίνει σε δυο γεύσεις: φράουλα και Μήλο-Βανίλια και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη (η συσκευασία περιέχει 12 ασπράδια αβγών) με 0% λιπαρά και 0% χοληστερόλη.

Αν λοιπόν θέλετε να λάβετε όλα τα οφέλη της άσκησης, πρέπει να κάνετε σωστές διατροφικές επιλογές, με την πρωτεΐνη να είναι το βασικό συστατικό που χρειάζεστε μετά την προπόνηση, για την αναδόμηση των μυών. 



Tags: ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ| ΑΣΚΗΣΗ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΠΡΩΤΕΪΝΗ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ




MORE FOR YOU