Τι αλλαγές πρέπει να κάνετε στη διατροφή σας τους καλοκαιρινούς μήνες

Υπάρχουν τρόποι να ζήσουμε όμορφα κι αυτό το καλοκαίρι.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017
Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017

Η ζέστη το καλοκαίρι πολλές φορές είναι ανυπόφορη και επηρεάζει τόσο τη διάθεση σας όσο και την ενέργεια σας. Για να μπορέσετε λοιπόν να αντιμετωπίσετε την υπερβολική ζέστη πρέπει να κάνετε ορισμένες αλλαγές στις διατροφικές σας συνήθειες, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να νιώθετε ευεξία και γεμάτοι ενέργεια. 

TIP!

  • Προσπαθήστε να καταναλώνετε 5 μερίδες ή και περισσότερες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Εκτός ότι θα σας ενυδατώσουν, θα αυξήσουν επίσης το αίσθημα κορεσμού, έτσι ώστε να τρώτε λιγότερο.
  • Μη ξεχνάτε το πρωινό. Αυτή η συμβουλή ισχύει για όλο το χρόνο, αλλά επειδή το καλοκαίρι η ζέστη μπορεί να σας εξουθενώσει, χρειάζεστε περισσότερη ενέργεια. Και ένα πλούσιο πρωινό μπορεί να σας δώσει την ώθηση που χρειάζεστε. 
  • Αυξήστε την πρόσληψη υγρών. Η αντίληψη ότι πρέπει να καταναλώνετε 8 ποτήρια νερό την ημέρα είναι λάθος. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να καταναλώνετε αρκετά υγρά, που μπορεί να προέρχονται από τα φρούτα, τα λαχανικά, το τσάι και το νερό.
  • Τρώτε 2 φορές την εβδομάδα ψάρι. Είναι πιο ελαφρύ και δεν θα σας φουσκώσει.
  • Προσπαθήστε να τρώτε το βραδινό 3 ώρες πριν πέσετε για ύπνο, ώστε να διευκολύνετε την πέψη και κατ επέκταση να κοιμηθείτε καλύτερα.

 



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΕΝΕΡΓΕΙΑ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU