5 σημάδια ότι πρέπει να τρώτε περισσότερο για να χάσετε κιλά

Οι υπερβολικά αυστηρές δίαιτες μπορεί να έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο, 27 Μαΐου 2017
Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

Η απώλεια βάρους ισοδυναμεί με τη μείωση των θερμίδων. Όμως αυτό που οι περισσότεροι δεν συνειδητοποιούν είναι ότι η υπερβολική μείωση του φαγητού μπορεί να καθυστερήσει αυτή την προσπάθεια. Ο μεταβολισμός είναι σαν το τζάκι όπου για να ανάψει η φωτιά έχει ανάγκη από ξύλα. Γι αυτό η όταν μειώνουμε σε μεγάλο βαθμό τις θερμίδες, πέφτει ο μεταβολικός ρυθμός και δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά. Επίσης, αν καταναλώνετε πολύ λίγες θερμίδες, το σώμα σας δεν μπορεί να εκτελέσει βασικές λειτουργίες και αυτό μπορεί να έχει αντίκτυπο στην υγεία σας. Παρακάτω θα δείτε μερικά σημάδια που δείχνουν ότι αν θέλετε να πετύχετε μια απώλεια βάρους, πρέπει να αυξήσετε τη θερμιδική σας πρόσληψη.

Δεν έχετε σταθερό κύκλο. Αν χάνετε βάρος με υγιείς ρυθμούς, δεν θα πρέπει να παρατηρήσετε αλλαγές στον έμμηνο κύκλο. Ωστόσο αν καταναλώνετε πολύ λίγες θερμίδες, μπορεί να έχετε διαταραχές περιόδου. Μπορεί ακόμη και να σας σταματήσει εντελώς, γιατί ενδεχομένως το σώμα δεν έχει αρκετό λίπος για την παραγωγή ορμονών που προκαλούν τον εμμηνορροϊκό κύκλο.

Σκέφτεστε συνέχεια το φαγητό. Αν ακολουθείτε μια αυστηρή δίαιτα είναι λογικό όλη την ώρα να έχετε το μυαλό σας στο φαγητό. Το μυστικό για να μην πεινάτε είναι να τρώτε κάτι κάθε 3 με 4 ώρες. Καλές επιλογές αποτελούν τα φρούτα, μια χούφτα ανάλατοι ξηροί καρποί και γενικά τα σνακ που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, γιατί αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού.

Διαβάστε επίσης: Έξυπνα κόλπα για να μειώσετε τις θερμίδες από το βραδινό σας

Έχετε συνέχεια πονοκεφάλους. Οι λόγοι που προκαλείται ένας πονοκέφαλος είναι πολλοί και ένας από αυτούς είναι η μειωμένη θερμιδική πρόσληψη. Ο εγκέφαλος λειτουργεί με τη γλυκόζη, η οποία προέρχεται από τους υδατάνθρακες. Έτσι να περιορίσετε το φαγητό και κατ επέκταση τους υδατάνθρακες, το μυαλό σας δεν θα έχει ενέργεια για να  λειτουργήσει σωστά. Αυτό θα σας φέρει ζάλη, τάση για λιποθυμία και πονοκέφαλο, σημάδια ότι δεν τρώτε αρκετά και το σάκχαρο σας έχει πέσει πολύ χαμηλά. Η λύση είναι να προσθέσετε περισσότερες θερμίδες και σύνθετους υδατάνθρακες στη διατροφή σας και θα διαπιστώσετε ότι και η διάθεση σας θα ανέβει και πιο γρήγορα θα χάσετε τα περιττά κιλά.

Είστε συνέχεια κουρασμένοι. Ένας σημαντικός λόγος που σκέφτεστε συνέχεια το κρεβάτι σας είναι η χαμηλή πρόσληψη φαγητού.  Όταν δεν καταναλώνετε τις θερμίδες που σας αναλογούν, δεν έχετε αρκετή ενέργεια και έτσι νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι.

Είσαι οξύθυμοι. Πολλές μελέτες συνδέουν τις αυστηρές δίαιτες με την οξύθυμη συμπεριφορά. Αν λοιπόν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, πρέπει να περιορίσετε τις θερμίδες τόσο όσο για να μην αλλάξει η διάθεση σας. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΒΑΡΟΣ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΚΟΥΡΑΣΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ| ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΔΙΑΙΤΕΣ| ΕΜΜΗΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ




MORE FOR YOU