Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές για να χάσετε κιλά

Αν θέλετε να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά βάλετε τις παρακάτω τροφές στην καθημερινότητά σας.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 31 Ιουλίου 2017
Δευτέρα, 31 Ιουλίου 2017

Το ταξίδι για την απώλεια κιλών δεν είναι εύκολο και χρειάζεται υπομονή και επιμονή. Εάν όμως εντάξετε στο διατροφικό σας πρόγραμμα τις κατάλληλες τροφές θα φτάσετε πιο εύκολα και γρήγορα στο στόχο σας. Τα παρακάτω τρόφιμα παρέχουν τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά, αντιοξειδωτικά και βοηθάνε το στην απώλεια βάρους.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι καλή πηγή μονο- και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης  και στην απώλεια κιλών. Επίσης, περιέχουν λιγότερες θερμίδες από τις περισσότερες άλλες ποικιλίες καρπών με κέλυφος- μόνο 163 θερμίδες τα 23 αμύγδαλα. Σύμφωνα με μια μελέτη στο περιοδικό International Journal of Obesity όσοι έτρωγαν για σνακ αμύγδαλα έχασαν περισσότερα κιλά, σε σχέση με εκείνους που έτρωγαν άλλα σνακ.

Μήλα

Τα μήλα περιέχουν πηκτίνη, ένα συστατικό που επιβραδύνει φυσικά την πέψη και αυξάνει το αίσθημα κορεσμού. Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση ενός ολόκληρου μήλου μετά το γεύμα  (σε αντίθεση με το χυμό μήλου) λειτουργεί σαν φυσικό κατασταλτικό της όρεξης και σας βοηθάει να καταναλώνετε λιγότερες συνολικές θερμίδες χωρίς να αισθάνεστε ότι πεινάτε.

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, που σας βοηθάνε να χάσετε κιλά. Μια αγκινάρα έχει περίπου 10,3 γραμμάρια φυτικές ίνες- σχεδόν το μισό της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας για τις γυναίκες.

 Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά, σε κάλιο, μαγνήσιο, φυλλικό οξύ και βιταμίνες C και Ε. Η κατανάλωση του έχει συνδεθεί με την καλή υγεία της καρδιάς και το μειωμένο κίνδυνο ορισμένων μορφών καρκίνου. Επίσης σύμφωνα με μελέτες όσοι καταναλώνουν αβοκάντο ζυγίζουν λιγότερο σε σχέση με εκείνους που δεν τρώνε καθόλου αβοκάντο.

Μπανάνες

Αν και είναι γνωστό ότι περιέχουν κάλιο, οι μπανάνες είναι επίσης μια καλή πηγή ανθεκτικού αμύλου, ενός τύπου αμύλου που είναι σημαντικό για την απώλεια βάρους. Το σώμα σας χωνεύει αργά το ανθεκτικό άμυλο, έτσι ώστε να νιώθετε πλήρεις για μεγάλο χρονικό διάστημα.  

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και παρέχει μόνο 30 θερμίδες ανά μερίδα. Αν τρώτε αυτό το λαχανικό μαζί με το γεύμα σας, καταναλώνετε μικρότερη ποσότητα από ό,τι συνήθως αφού αυξάνει το αίσθημα πληρότητας.

Καρότα

Επειδή τα καρότα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και ίνες, μπορούν να σας χορτάσουν και να μην πεινάτε για αρκετές ώρες. Επίσης η βήτα καροτίνη που υπάρχει στα καρότα μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος.

Σπόροι chia

Αυτοί οι μικροσκοπικοί σπόροι είναι μια πλούσια πηγή θρεπτικών ουσιών και φυτικών ινών. Μπορείτε να τους καταναλώσετε μαζί με γιαούρτι ή με πλιγούρι βρώμης και θα νιώθετε για πολλές ώρες χορτάτοι.

Αυγά

Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, έτσι ώστε να σας κρατάνε χορτάτους. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι οι υπέρβαρες γυναίκες που έτρωγαν αυγά για πρωινό έχασαν το διπλάσιο βάρος, σε σχέση με εκείνες που δεν έτρωγαν καθόλου αυγά.

 Γκρέιπφρουτ

Αυτό το φρούτο λειτουργεί ως φυσικό κατασταλτικό της όρεξης, γιατί είναι το 90% νερό. Έτσι αν εντάξετε το γκρέιπφρουτ στη διατροφή σας θα μπορέσετε να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι σας παρέχει ενέργεια, καταπολεμάει τη φλεγμονή, βοηθάει στην καύση του λίπους και στην μείωση του σωματικού βάρους. Σύμφωνα με μια μελέτη η κατανάλωση πέντε φλιτζανιών την ημέρα θα μπορούσε να σας βοηθήσει να χάσετε εύκολα τα περιττά κιλά.

 

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΛΙΠΟΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU