Πώς θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά σε μια εβδομάδα

Οι καλύτερες συμβουλές για επίπεδο στομάχι.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017
Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017

Πολλές από εμάς, αν όχι όλες, προσπαθούμε να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά, όμως τα εμπόδια είναι ατελείωτα. Παρόλα αυτά δεν πρέπει να απογοητεύεστε αφού με τις παρακάτω συμβουλές θα μπορέσετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά σε μόλις μια εβδομάδα.

Αρχίστε να περπατάτε. Τώρα το καλοκαίρι είναι καλή ευκαιρία να βγείτε έξω και να περπατήσετε. Αντί να συναντιέστε με τους φίλους σας, για ποτό ή φαγητό, κανονίστε να πάτε μια βόλτα. Αν βάλετε τη κίνηση στην καθημερινότητα σας, θα διαπιστώσετε αλλαγές προς το καλύτερο, όσο αφορά το σώμα σας.

Μειώστε το αλάτι. Η κατανάλωση αλμυρών τροφίμων δημιουργεί κατακρατήσεις και αυτές με τη σειρά τους συμβάλουν στο να αποκτήσετε πρησμένη κοιλιά. Προσπαθήστε να μειώσετε το αλάτι όταν μαγειρεύετε και να προσέξετε τις κρυφές πηγές νατρίου στα προϊόντα που αγοράζετε.

Αποκτήστε σωστή στάση σώματος. Είτε οδηγείτε, ή απλά κάθεστε στο γραφείο σας, φανταστείτε ότι υπάρχει κόλλα στο πίσω μέρος της καρέκλας σας και ότι η πλάτη σας είναι κολλημένη προς τα πίσω. Κρατήστε τις ωμοπλάτες σας προς τα κάτω και πίσω και σφίξτε τους κοιλιακούς σας.

Ελέγξτε για δυσανεξία στη λακτόζη. Εάν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, σας προκαλούν δυσάρεστα αέρια και φούσκωμα, μπορεί να έχετε δυσκολία στην πέψη της λακτόζης, ένας υδατάνθρακας που βρίσκεται στα γαλακτοκομικά. Προσπαθήστε να καταναλώνετε τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λακτόζη,  όπως γάλα χωρίς λακτόζη.

Διαβάστε επίσης: Πώς θα καταλάβετε ότι έχετε δυσανεξία στο γάλα

Επιλέξτε τροφές πλούσιες σε κάλιο. Το κάλιο είναι φυσικό διουρητικό, με αποτέλεσμα να βοηθάει στη  μείωση των κατακρατήσεων και της πρησμένης κοιλιάς. Αρχίστε να καταναλώνετε τρόφιμα πλούσια σε κάλιο όπως το αβοκάντο, οι μπανάνες, η παπάγια, το  μάνγκο, το  πεπόνι και το γιαούρτι.

Δείτε μήπως σας πρήζουν κάποιες τροφές και μειώστε την κατανάλωση τους. Εάν διαπιστώσετε ότι κάθε φορά που καταναλώνετε ένα συγκεκριμένο τρόφιμο έχετε αέρια και φούσκωμα, τότε καλό είναι να το βγάλετε από τη διατροφή σας.

Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ. Εφόσον επιθυμείτε να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι, τι αλκοόλ δεν είναι φίλος σας. Εάν λοιπόν πίνετε αλκοολούχα ποτά ευνοείτε την κατακράτηση υγρών και δυσκολεύεστε να χάσετε λίπος από την κοιλιά.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

 

 

 

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ| ΝΑΤΡΙΟ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ




MORE FOR YOU