Πώς να ξεγελάσετε το μυαλό σας για να τρώτε λιγότερο

Το μυαλό μας μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στο πόσο ικανοποιημένοι αισθανόμαστε μετά από ένα γεύμα.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017
Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017

Η εμπειρία του φαγητού επηρεάζεται από μια σειρά απροσδόκητων παραγόντων, από τα χρώματα μέχρι τη μουσική που ακούμε όταν τρώμε. Αυτός είναι και ο λόγος που το μυαλό μας μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στο πόσο ικανοποιημένοι αισθανόμαστε μετά από ένα γεύμα. Έτσι λοιπόν με τις κατάλληλες συμβουλές θα μπορέσετε να εξασκήσετε τον εγκέφαλο σας και τελικά να τρώτε λιγότερο. Δείτε πώς θα το πετύχετε και αρχίστε την εξάσκηση από σήμερα κιόλας.

Χρησιμοποιήστε λιγότερη ζάχαρη όταν φτιάχνετε γλυκά και σερβίρετε τα σε λευκά πιάτα

 Η επιλογή του χρώματος του πιάτου μπορεί να ωθήσει κάποιον στο να κάνει λιγότερες ή περισσότερες ανθυγιεινές επιλογές στο φαγητό. Εκτός από το μπλε χρώμα που μας βοηθάει στο να τρώμε λιγότερο, έρευνες έχουν δείξει επίσης ότι τα λευκά πιάτα αυξάνουν τη γλυκιά γεύση του γλυκού. Σε μια μελέτη το ίδιο επιδόρπιο φράουλας βαθμολογήθηκε κατά 10% πιο γλυκό όταν το σέρβιραν σε λευκή πιατέλα από ότ,τι όταν το σέρβιραν σε άλλο χρώμα.

Διαβάστε εδώ: Με αυτά τα πρωινά γεύματα θα φαίνεστε νεότερες

Εάν θέλετε να μειώσετε τα αλμυρά φαγητά και σνακ να τα τρώτε σε κόκκινα πιάτα

Αν προσπαθείτε να μειώσετε τις αλμυρές τροφές το κόκκινο είναι το ιδανικό χρώμα για τα σερβίτσια σας. Μια μελέτη έδειξε ότι οι συμμετέχοντες κατανάλωσαν λιγότερα πατατάκια από ένα κόκκινο πιάτο από ο,τι όταν έφαγαν σε λευκά πιάτα.

Συγκεντρωθείτε στο φαγητό σας

Όσο πιο πολύ απολαμβάνετε το φαγητό σας τόσο λιγότερο θα φάτε. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αφαιρέσετε όλους τους περισπασμούς από το τραπέζι και να αφοσιωθείτε με όλες σας τις αισθήσεις στο γεύμα. Μυρίστε το φαγητό σας και απολαύστε την κάθε μπουκιά. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί όλες τις αισθήσεις για να δώσει την εντολή ότι έφτασε η ώρα να σταματήσετε να τρώτε.

Οραματιστείτε τον εαυτό σας να τρώτε προτού αρχίσετε πραγματικά να τρώτε

Εάν έχετε μια αδυναμία, για παράδειγμα στα πατατάκια, φανταστείτε τον εαυτό σας ότι τρώτε όλη τη σακούλα πριν την ανοίξετε. Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν φανταζόμαστε ότι τρώμε ένα συγκεκριμένο τρόφιμο μπορεί αν μειώσει την ποσότητα που θα καταναλώσουμε στην πραγματικότητα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα 

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΧΡΩΜΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΦΑΓΗΤΟ| ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ| ΜΥΑΛΟ| ΟΡΕΞΗ




MORE FOR YOU