Πώς θα αυξήσετε το μεταβολισμό σας αν είστε άνω των 40

Στην ηλικία των 40 οι θερμίδες κολλάνε ξαφνικά στη μέση σας σαν μαγνήτες και δεν φεύγουν με τίποτα.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Παρασκευή, 25 Αυγούστου 2017
Παρασκευή, 25 Αυγούστου 2017
ohhcouture

Εάν είστε άνω των 40 ίσως έχετε παρατηρήσει ότι είναι πιο εύκολο να πάρετε μερικά κιλά παραπάνω από ό,τι όταν ήσασταν 20 και 30. Και εκτός ότι παίρνετε βάρος είναι επίσης δύσκολο και να το χάσετε. Οι θερμίδες κολλάνε ξαφνικά στη μέση σας σαν μαγνήτες και δεν φεύγουν με τίποτα. Αυτό συμβαίνει επειδή ήδη από τα 30 έτη αρχίζουμε και χάνουμε το 0,5% της μυϊκής μας μάζας - όσο περισσότερους μύες έχουμε τόσο πιο εύκολα χάνουμε κιλά-. Παρόλα αυτά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε αφού έρευνες δείχνουν ότι με τις κατάλληλες αλλαγές θα μπορέσετε να αυξήσετε το μεταβολισμό σας.  Δείτε πώς.

Καταναλώστε άπαχη πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι το δομικό στοιχείο της άλιπης μυϊκής μάζας. Η ημερήσια πρόσληψη πρωτεΐνης είναι 0,8 γραμμάρια ανά κιλό σωματικός βάρους. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση πρωτεΐνης για άνδρες και γυναίκες είναι 0,8 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους, και αντιστοιχεί στο 12% της ημερήσιας θερμιδικής απαίτησης. Αν και μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι 1 έως 2 γραμμάρια πρωτεΐνης μπορεί να είναι προστατευτική έναντι της απώλειας μυών που σχετίζεται με την ηλικία - 20 γραμμάρια πρωτεΐνη ισούται περίπου με 3 αυγά ή 1 φλιτζάνι φακόρυζο.

Ασκηθείτε

Έρευνες δείχνουν ότι αν είστε άνω των 40 και θέλετε να αυξήσετε το μεταβολισμό σας πρέπει να ασκήστε τουλάχιστον δυο με τρεις φορές την εβδομάδα για 20 με 30 λεπτά. Και εάν χρειάζεστε ένα επιπλέον κίνητρο αρκεί να σκεφτείτε ότι όσο πιο πολύ ενισχύετε τη μυϊκή σας μάζα τόσες περισσότερες θερμίδες καίτε. Ξεκινήστε αερόβιες ασκήσεις υψηλής έντασης οι οποίες θα εναλλάσσονται με αερόβιες χαμηλής έντασης, ώστε να κάψετε λιπώδη ιστό και να χάσετε θερμίδες.

Διαβάστε εδώ: Πώς ο διαλογισμός μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας προς το καλύτερο

Να μένετε ενυδατωμένες

Όταν το σώμα είναι ενυδατωμένο καίει περισσότερες θερμίδες. Προσπαθήστε να πίνετε αρκετά υγρά μέσα στην ημέρα και να τρώτε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε νερό. Επίσης κάποιες μελέτες υποστηρίζουν ότι το παγωμένο νερό προκαλεί το σώμα μας να καίει περισσότερες θερμίδες, καθώς προσπαθεί να φέρει τη θερμοκρασία πίσω στο φυσιολογικό.

Μειώστε το στρες

Το στρες μπορεί να προκαλέσει το σώμα να μεταβολίζει τα τρόφιμα πιο αργά, σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Biological Psychiatry. Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι όταν νιώθουμε συνέχεια αγχωμένοι μπορεί να οδηγηθούμε σε αύξηση του σωματικούς βάρους. Για να διατηρήσετε ισχυρό το μεταβολισμό σας καταπολεμήστε το άγχος. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΑΓΧΟΣ| ΥΓΕΙΑ| ΣΤΡΕΣ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ| ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ| ΑΣΚΣΗΣΗ| ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΟΣ ΡΥΘΜΟΣ| ΛΙΠΩΔΗΣ ΙΣΤΟΣ| ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΤΩΝ 40




MORE FOR YOU