Τι να αποφεύγετε να τρώτε το πρωί για να χάσετε κιλά

Δείτε τα πιο βασικά λάθη που κάνετε το πρωί και παίρνετε κιλά.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2017
Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2017

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας για πολλούς  λόγους και ένας από αυτούς είναι ότι μας βοηθάει να ξεκινήσουμε σωστά την ημέρα. Επομένως είναι απαραίτητο να είναι υγιεινό και να σας παρέχει ενέργεια.

Όμως στην εποχή μας οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι τόσοι γρήγοροι και οι απαιτήσεις τόσες πολλές που οι περισσότεροι με το που ξυπνάνε βιάζονται να πάνε στο γραφείο. Έτσι λοιπόν αντί να καθίσουν να φάνε πρωινό, είτε μένουν νηστικοί είτε τρώνε κάτι στα γρήγορα. Οι επιλογές όμως που κάνετε το πρωί θα σηματοδοτήσουν όλη την υπόλοιπη ημέρα και θα επηρεάσουν το βάρος σας. Επομένως είναι πολύ σημαντικό να μάθετε να τρώτε σωστά όταν ξυπνάτε, γι αυτό και παρακάτω σας παραθέτω όλα όσα είναι καλό να αποφεύγετε να καταναλώνετε το πρωί.

Λάθος#1 Προσθέτετε πολύ ζάχαρη και λιπαρές κρέμες στον καφέ ή στο τσάι σας

Ένα φλιτζάνι καφέ με σαντιγί μπορεί να ακούγεται λαχταριστό, όμως θα σας προσθέσει και πολλές θερμίδες. Αντ αυτού επιλέξτε να πίνετε καφέ χωρίς ζάχαρη και λίγο γάλα ή ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι με λίγο μέλι.

Λάθος #2 Πίνετε ενεργειακά ποτά

Μπορεί να νιώθετε την ενέργεια σας στο μηδέν, όμως η λύση δεν είναι τα ενεργειακά ποτά. Όλα αυτά τα ροφήματα είναι πλούσια σε ζάχαρη και είναι καλό να τα αποφεύγετε. Ένα ποτήρι φυσικό χυμό χωρίς ζάχαρη αποτελεί εξαιρετική επιλογή.

Λάθος#3 Τρώτε ένα πρωινό πλούσιο σε λιπαρά

Θα χρειαστούν πολλές ώρες διάδρομο στο γυμναστήριο για να μπορέσετε να κάψετε τις θερμίδες που πήρατε από ένα λιπαρό πρωινό γεύμα. Καλό είναι να επιλέγετε κάτι πιο ελαφρύ για πρωινό, όπως ένα μπολ γάλα με δημητριακά ή μια ομελέτα ή ένα τοστ, οι επιλογές είναι άπειρες.

Λάθος #4 Καταναλώνετε πολλές φυτικές ίνες

Η φυτικές ίνες βοηθάνε στην απώλεια βάρους και στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Εάν όμως το παρακάνετε μπορεί να αρχίσετε να νιώθετε φουσκωμένοι και μια δυσφορία. Ένα μπολ με βρώμη χωρίς ζάχαρη είναι πολύ καλή επιλογή.

Λάθος #5 Παραλείπετε το πρωινό

Η παράλειψη του πρωινού γεύματος μπορείν να είναι επιζήμια για την υγεία σας. Όταν ξυπνάτε το σώμα σας έχει μείνει πάρα πολλές ώρες νηστικό, γι αυτό και χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργήσει. Έτσι λοιπόν το πρωινό γεύμα είναι απαραίτητο. Επίσης εάν φύγετε από το σπίτι νηστικοί είναι πιο πιθανό να φάτε περισσότερο τις επόμενες ώρες μέσα στην ημέρα.

Λάθος #6 Παρακολουθείτε τηλεόραση ενώ τρώτε πρωινό

Εάν παρακολουθείτε τηλεόραση ενώ τρώτε, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και αν είναι, μπορεί να σας οδηγήσει στην υπερκατανάλωση τροφής. Επίσης είστε συγκεντρωμένοι σε αυτό που βλέπετε και δεν απολαμβάνετε το φαγητό σας.

Τζουλιάννα Καρνέζη, Διαιτολόγος, RD

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΠΡΩΙΝΟ| ΖΑΧΑΡΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΛΙΠΟΣ| ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU