Πώς μπορεί να μας παχύνει η σαλάτα

Κι όμως αν κάνουμε λάθος επιλογές μπορούμε να πάρουμε κιλά τρώγοντας σαλάτα.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017
Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017
www.instagram.com/klaraslife

Οι σαλάτες είναι μια από τις καλύτερες επιλογές εάν κάνετε δίαιτα. Όμως είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι εάν ένα τρόφιμο είναι υγιεινό δεν είναι απαραίτητα και χαμηλό σε θερμίδες και επίσης μια σαλάτα μπορεί πολύ εύκολα να μας προσθέσει περιττά κιλά. Επιλέγοντας λοιπόν τα λάθος συστατικά μπορείτε όχι μόνο να βλάψετε την υγεία σας, αλλά και να σαμποτάρετε την προσπάθεια απώλειας βάρους. Γι αυτό και παρακάτω σας έχω απαριθμήσει όλα όσα πρέπει να αποφεύγετε να βάζετε στη σαλάτα σας, εφόσον θέλετε να χάσετε κιλά

Τηγανιτό κοτόπουλο. Το κοτόπουλο αποτελεί μια καλή επιλογή για να προσθέσετε στη σαλάτα σας, εάν όμως είναι ψητό και όχι τηγανιτό. Γιατί στη δεύτερη περίπτωση είναι πλούσιο σε θερμίδες και το μόνο που θα σας προσφέρει είναι μερικά κιλά παραπάνω. 

Tortilla σε λωρίδες. Η συγκεκριμένη επιλογή μπορεί να σας προσθέσει περίπου 120 θερμίδες επιπλέον και να μην αναφέρουμε τα κορεσμένα λιπαρά. Αντ αυτού μπορείτε να βάλετε στη σαλάτα σας αμύγδαλα, καρύδια και φιστίκια, τα οποία είναι πλούσια σε καλά λιπαρά οξέα.

Διαβάστε εδώ: Πώς θα βελτιώσετε την υγεία του εντέρου σας μέσα σε λίγες ημέρες

Σάλτσες. Οι έτοιμες σάλτσες είναι δίκοπο μαχαίρι, γιατί  οι περισσότερες περιέχουν νάτριο, κορεσμένα λιπαρά και αρκετές θερμίδες. Αν θέλετε ένα ντρέσινγκ για τη σαλάτα καλύτερα να το φτιάξετε μόνοι σας, ώστε να γνωρίσετε τα συστατικά που χρησιμοποιείτε.

Κρουτόν. Μια μικρή χούφτα κρουτόν περιέχει περίπου 100 θερμίδες, πάνω από 200 mg νατρίου και κορεσμένα λιπαρά, ενώ δεν προσφέρει θρεπτικά οφέλη. Άρα την επόμενη φορά που θα φτιάξετε ή θα παραγγείλετε σαλάτα καλύτερα να είναι χωρίς κρουτόν.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΒΑΡΟΣ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΛΙΠΟΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ| ΚΟΡΕΣΜΕΝΑ ΛΙΠΑΡΑ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU