Εάν θέλετε πραγματικά να χάσετε κιλά ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές

Ακολουθήστε τους παρακάτω κανόνες και θα χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο, 11 Νοεμβρίου 2017
Σάββατο, 11 Νοεμβρίου 2017
www.instagram.com/mikutas

Η απώλεια βάρους δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Απαιτεί προγραμματισμό και υπομονή. Ωστόσο υπάρχουν κάποιοι κανόνες που αν τους ακολουθήσετε θα σας βοηθήσουν να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά.

Να τρώτε πρωινό. Το έχω αναφέρει πολλές φορές και θα το αναφέρω ακόμα μια. Εάν ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα ισορροπημένο πρωινό γεύμα, θα σας βοηθήσει να χάσετε πιο εύκολα βάρος και θα αυξήσει το αίσθημα του κορεσμού. Επιλέξετε ένα πρωινό που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες για να σας δώσει ενέργεια καθώς και φυτικές ίνες για να σας κρατήσει χορτάτους για ώρες.

Για να δείτε αλλαγή πρέπει να κάνετε και μια αλλαγή. Δυστυχώς δεν μπορείτε να συνεχίσετε να τρώτε τεράστιες μερίδες και να περιμένετε να δείτε την κλίμακα της ζυγαριάς να κατεβαίνει. Για να πετύχετε μια αλλαγή στα κιλά πρέπει να κάνετε αλλαγές στον τρόπο ζωής, όπως μείωση των θερμίδων, κατανάλωση ισορροπημένων γευμάτων και έναρξη σωματικής δραστηριότητας.

Διαβάστε εδώ: Έκανα τη δίαιτα της Kim Kardashian για ένα μήνα και δείτε τι μου συνέβη

Όταν ένα τρόφιμο είναι υγιεινό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να καταναλώσετε όση ποσότητα θέλετε. Ξηροί καρποί, αβοκάντο, γλυκοπατάτες, καστανό ρύζι και πολλές άλλες τροφές περιέχουν θρεπτικά συστατικά, μέταλλα και βιταμίνες, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν έχουν και θερμίδες. Πρέπει να γνωρίζετε πόση ποσότητα μπορείτε να τρώτε ακόμα και από τις υγιεινές τροφές.

Η απώλεια βάρους είναι απλά μαθηματικά. Πρέπει να κάψετε ή να κόψετε 500 θερμίδες την ημέρα για να χάνετε ένα κιλό την εβδομάδα. Επίσης μην πέσετε στην παγίδα και νομίζετε ότι μετά από την άσκηση μπορείτε να καταναλώσετε όση ποσότητα φαγητού επιθυμείτε, γιατί θα καταλήξετε σε αύξηση του σωματικού βάρους.

Μόλις χάσετε κιλά, δεν μπορείτε να επιστρέψετε στις παλιές σας συνήθειες. Συνηθίζατε να τρώτε γλυκό μετά το μεσημεριανό γεύμα, αλλά όταν αποφασίσατε να χάσετε κιλά, αντικαταστήσατε το γλυκό με φρούτο. Τώρα που έχετε φτάσει στο επιθυμητό βάρος αν θέλετε να το κρατήσετε θα πρέπει να υιοθετήσετε όλες τις υγιεινές συνήθειες, γιατί αν επιστρέψετε στις παλιές σας διατροφικές συνήθειες θα επιστρέψει και το παλιό σας βάρος. 

Τζουλιάννα Καρνέζη, Διαιτολόγος, RD

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΑΣΚΗΣΗ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΔΙΑΙΤΑ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΠΡΩΙΝΟ| ΖΥΓΑΡΙΑ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU