Τι λάθη κάνετε στην εμμηνόπαυση και παίρνετε κιλά

Η εμμηνόπαυση είναι μια περίοδος με πολλές αλλαγές τόσο σωματικές όσο και ψυχικές.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017
Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017
www.instagram.com/mikutas

Εμμηνόπαυση και αύξηση σωματικού βάρους συνήθως πηγαίνουν μαζί. Ο λόγος; Η απάντηση είναι ότι οι λόγοι είναι πολλοί, όπως για παράδειγμα η μείωση των ορμονών, των οιστρογόνων και της προγεστερόνης, η μείωση της μυϊκής μάζας και οι αλλαγές στον τρόπο ζωής. Οι γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση πρέπει να κατανοήσουν ότι θα χάνουν τα κιλά με πολύ αργό ρυθμό, παρόλα αυτά η μείωση του σωματικού βάρους δεν είναι ανέφικτη. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν μπαίνετε στην εμμηνόπαυση είναι να αποφύγετε κάποια διατροφικά λάθη τα οποία σας προσθέτουν κιλά ή δυσκολεύουν την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Λάθος #1 Αποφεύγετε τα λιπαρά. Όπως έχω αναφέρει και άλλες φορές, δεν ανήκουν όλα τα λιπαρά στην ίδια κατηγορία. Τα κορεσμένα και τα trans λιπαρά οξέα είναι επικίνδυνα για την υγεία, όμως υπάρχουν και τα λεγόμενο καλά λιπαρά, η κατανάλωση των οποίων βοηθάει την απώλεια κιλών. Επίσης τα καλά λιπαρά όπως είναι το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, το ελαιόλαδο, συμβάλουν στην προστασία της καρδιάς. Αντί λοιπόν να προσπαθείτε να αποβάλετε όλα τα λιπαρά από τη διατροφή σας, εντάξτε με μέτρο πάντα, τροφές πλούσιες σε πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.

Διαβάστε εδώ: Έκανα το clean eating για ένα μήνα και δείτε τι μου συνέβη

Λάθος #2 Τρώτε το ίδιο με πριν την εμμηνόπαυση. Οι αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σας κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης οδηγούν σε μείωση του μεταβολισμού και σε αύξηση του σωματικού βάρους. Έτσι λοιπόν αν συνεχίσετε να τρώτε τις ίδιες ποσότητες φαγητού όπως πριν μπείτε στην εμμηνόπαυση, κατά 99% θα πάρετε κιλά. Για να μπορέσετε να διατηρήσετε ή να χάσετε βάρος πρέπει να κάνετε και αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα.

Λάθος #3 Χρησιμοποιείτε το φαγητό σαν συναισθηματικό δεκανίκι. Η μετάβαση στην εμμηνόπαυση μπορεί να φέρει εκτός από σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές. Αυτό οδηγεί πολλές γυναίκες στην κατανάλωση φαγητού, κυρίως γλυκών, ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν και να ξεπεράσουν  αυτή την ταραχώδη περίοδο της ζωής τους. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αντιμετωπίζετε τα συναισθήματά σας με άλλους τρόπους, εκτός από το φαγητό. Κάθε φορά που νιώθετε στρεσαρισμένη ή αγχωμένη βγείτε να κάνετε μια βόλτα, πάρτε τηλέφωνο ένα φίλο σας ή κάντε ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

 

Tags: ΑΓΧΟΣ| ΥΓΕΙΑ| ΣΤΡΕΣ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ| ΓΥΝΑΙΚΑ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΣΥΝΑΙΘΗΜΑΤΑ| ΟΡΜΟΝΕΣ| ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU