Ποια σνακ να τρώτε κάθε βράδυ για να χάσετε κιλά

Πεινάτε το βράδυ και δεν θέλετε να παχύνετε; Ιδού μερικά σνακ

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017
Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

Είναι εκείνες οι νύχτες που σας πιάνει μια ξαφνική λιγούρα και που δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, αλλά και που δεν ξέρετε τι να κάνετε αφού δεν θέλετε να πάρετε κιλά. Παρόλα αυτά το μυαλό  συνεχίζει να τριγυρίζει στο ψυγείο. Πριν όμως κάνετε επιδρομή στα πατάκια ή στην αγαπημένη σας σοκολάτα, συνεχίστε την ανάγνωση για να μάθετε ποια σνακ μπορείτε να φάτε πριν πέσετε για ύπνο και να μην πάρετε κιλά

Καταρχάς είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι το σνακ δεν είναι γεύμα για αυτό δεν πρέπει ξεπερνάει τις 200 θερμίδες. Επίσης πρέπει να περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες και άπαχη πρωτεΐνη. Οι υδατάνθρακες θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε πιο γρήγορα, ενώ η πρωτεΐνη θα σας χορτάσει, χωρίς να σας παρέχει πολλές θερμίδες.

Διαβάστε εδώ: Γιατί να πίνετε γάλα με σπόρους παπαρούνας κάθε βράδυ

Την επόμενη φορά που θα σας πιάσει μια νυχτερινή λιγούρα, δεν χρειάζεται να καθίσετε και να ακούτε όλο το βράδυ το στομάχι σας να διαμαρτύρεται. Αντ αυτού διαλέξτε ένα από τα παρακάτω σνακ και θα ικανοποιήσετε την πείνα σας, χωρίς να πάρετε κιλά.

2 φλιτζάνια ποπ κορν με 1 φέτα τυρί χαμηλά σε λιπαρά

¾ φλιτζάνι γιαούρτι 2% με ½ φλιτζάνι βατόμουρα

½ πίτα ολικής άλεσης με χούμους

½ φλιτζάνι μαγειρεμένο πλιγούρι βρώμης με 1 κουταλάκι μέλι

½ φλιτζάνι τυρί cottage με ¼ φλιτζάνι ανανά

Λαχανικά σε φέτες μαζί με γιαούρτι 2% για ντιπ

Ένα κράκερ ολικής άλεσης με το ¼ φλιτζάνι τυρί ρικότα

 



Tags: ΣΝΑΚ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΛΙΓΟΥΡΕΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΛΙΓΟΥΡΕΣ




MORE FOR YOU