Συμβουλές για να ξεφουσκώσετε εδώ και τώρα

Για όσους φάγανε λίγο παραπάνω τις γιορτές

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη, 2 Ιανουαρίου 2018
Τρίτη, 2 Ιανουαρίου 2018
www.instagram.com/ohhcouture

Οι γιορτές είναι πλέον μια όμορφη ανάμνηση. Εκτός όμως από τις αναμνήσεις οι περισσότεροι έχετε πάρει μερικά περιττά κιλά που συνοδεύονται με φουσκωμένη κοιλιά. Σίγουρα με τη σωστή διατροφή και με υπομονή θα χάσετε βάρος και θα επανέλθετε στα φυσιολογικά σας κιλά. Όμως υπάρχουν μερικά κόλπα που μπορεί να σας βοηθήσουν να νιώσετε, αλλά και να φαίνεστε ελαφρύτεροι, στο τέλος της ημέρας. Δείτε όλα τα μυστικά.

Επιλέξτε το πρωί ένα τροπικό σνακ

Και τι εννοώ με αυτό; Φάτε για πρωινό ανανά ή παπάγια, και τα δύο αυτά τροπικά φρούτα περιέχουν ένζυμα, τη βρομελίνη και τη παπαΐνη, που βοηθάνε στη διάσπαση των πρωτεϊνών και διευκολύνουν τη πέψη. 

Προσέξτε την κατανάλωση γαλακτοκομικών

Πολλοί αισθάνονται δυσφορία μετά από την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων. Εάν αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο πρόβλημα τότε δείτε μήπως έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, που είναι το βασικό σάκχαρο του γάλακτος, το οποίο διασπάται στο λεπτό έντερο με τη βοήθεια της λακτάσης. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να πίνετε γάλα χωρίς λακτόζη. Εκτός όμως, από το γάλα, ενδέχεται να σας φουσκώνει το γιαούρτι και τα τυριά και αν τα κόψετε μπορεί να αισθανθείτε καλύτερα.

Διαβάστε εδώ: Τα κυριότερα συμπτώματα έλλειψης της βιταμίνης C

Προσπαθήστε να τρώτε αργά

Εάν τρώτε γρήγορα τότε καταπίνετε πολύ αέρα, ο οποίος παγιδεύεται στο πεπτικό σύστημα και δημιουργεί πρήξιμο. Για να ελαχιστοποιήσετε το φούσκωμα, πρέπει να μάθετε να τρώτε με αργούς ρυθμούς.

Φάτε κινόα

Και γιατί κινόα; Γιατί είναι μια πλούσια πηγή φυτικών ινών και καλίου, που και τα δυο σας βοηθάνε να νιώθετε λιγότερο φουσκωμένοι. Μια καλή επιλογή είναι να φτιάξετε μια σαλάτα με λάχανο, κινόα και βατόμουρα και θα έχετε ένα χορταστικό γεύμα.

Το βράδυ παραλείψτε την κατανάλωση αλκοόλ

Είτε πρόκειται για ένα ποτήρι κρασί με το γεύμα ή για ένα κοκτέιλ και τα δυο μπορεί να σας δημιουργήσουν πρήξιμο για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι ότι το αλκοόλ θα σας ανοίξει την όρεξη και θα σας οδηγήσει σε τσιμπολόγημα. Κρατηθείτε μακριά από το ποτό και επιλέξτε ανθρακούχο νερό με λεμόνι ή τζίντζερ.

Πιείτε τσάι πριν πάτε για ύπνο

Μια κούπα πράσινο τσάι προάγει τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και βοηθάει στην πέψη. Είναι λοιπόν το καλύτερο ρόφημα για να τελειώσετε την ημέρα σας, να  ξεφουσκώσετε και να πάτε για ύπνο.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ ΚΟΙΛΙΑ




MORE FOR YOU