Charlize Theron: Η δίαιτα που έκανε και έχασε 15 κιλά μέσα σε ένα μήνα

Τι τρώει η όμορφη ηθοποιός και έχει ένα από τα πιο αρμονικά σώματα του Hollywood;

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη, 9 Ιανουαρίου 2018
Τρίτη, 9 Ιανουαρίου 2018
www.visualhellas.gr

Μητέρα, ηθοποιός βραβευμένη με Όσκαρ και πρόσωπο σε καμπάνιες του Οίκου Dior, ο λόγος γίνεται για τη Charlize Theron η οποία εκτός από το ταλέντο της στην υποκριτή, έχει μια από τις γυμνασμένες σιλουέτες του Hollywood. Κάπου εδώ λοιπόν αναρωτιόμαστε πώς μπορεί εδώ και τόσα χρόνια και διατηρεί αυτές τις αναλογίες.

Κι όμως όσοι πιστεύετε ότι για όλα ευθύνονται τα γονίδια, κάνετε λάθος, διότι η Charlize κάθε φορά που παίρνει μερικά κιλά παραπάνω ακολουθεί αυστηρή δίαιτα. Συγκεκριμένα με την παρακάτω διατροφή κατάφερε να χάσει 15 κιλά σε ένα μήνα.

Πρωινό: 1 φλιτζάνι πλιγούρι βρώμης με οργανικά φρέσκα φρούτα, κανέλα, σπόρους κάνναβης και 1 φλιτζάνι ασπράδι αυγού.

Σνακ: Βιολογικό σέλινο με 2 κουταλιές σπόρους κάνναβης και 1 ποτήρι βιολογικό πράσινο τσάι.

Μεσημεριανό: Σολομός με μάνγκο και κόκκινες πιπεριές.

Σνακ: Οργανικά φρέσκα φρούτα.

Βραδινό: 150 γραμμάρια στήθος κοτόπουλο χωρίς το δέρμα και ένα φλιτζάνι βιολογικό μπρόκολο. 

Διαβάστε εδώ: Εάν τρώτε αυτά τα πρωινά θα χάσετε όλα τα περιττά κιλά

Ακόμα όμως και όταν δεν θέλει να χάσει βάρος, ακολουθεί ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής αφού δεν καταναλώνει ποτέ junk food και λιπαρά φαγητά, όπως πίτσα, πατατάκια, τηγανητές πατάτες και φυσικά γυμνάζεται σε καθημερινή βάση. Εκτός από το μπαλέτο και τη γιόγκα, κάνει ποδήλατο και αερόβιες ασκήσεις για να κάψει το λίπος και να παραμείνει αδύνατη.

Συμπερασματικά: Μπορεί η Charlize Theron να έχασε πολλά κιλά μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, όμως η γρήγορη μείωση πρόσληψης θερμίδων έχει ως αποτέλεσμα τη γρήγορη μείωση βάρους και την απώλεια κυρίως υγρών και μυϊκής μάζας (και λιγότερης ποσότητας λιπώδους ιστού), γεγονότα που συνεπάγονται και τη μείωση του μεταβολισμού.

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή για να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά; Αρχικά πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι το βασικό είναι να αλλάξετε τον τρόπο ζωής και να αποκτήσετε διατροφικές συνήθειες που θα μπορέσετε να διατηρήσετε εφ όρου ζωής. Τέλος, το διαιτολόγιο πρέπει να είναι θρεπτικά πλήρες και να προσαρμόζεται στις συνήθειες του καθενός και φυσικά να μην περιλαμβάνει τροφές που δεν θέλετε. Η εξατομίκευση και το μέτρο αποτελούν τα βασικά συστατικά για την απώλεια αλλά και τη διατήρηση του σωματικού βάρους. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΔΙΑΙΤΑ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| CHARLIZE THERON| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU