Jennifer Lawrence: Η δίαιτα που έκανε και έχασε 16 κιλά σε ένα μήνα

Τι πρόγραμμα ακολούθησε και κατάφερε να χάσει τόσα πολλά κιλά;

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2018
Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2018
www.visualhellas.gr

Η Jennifer Lawrence είναι μια νέα ταλαντούχα ηθοποιός, που έχει κατακτήσει το Hollywood τόσο για τις υποκριτικές της ικανότητες όσο και για την ομορφιά της. Είναι επίσης απο τις λίγες σταρ που έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν υποστηρίζει τις εξαντλητικές δίαιτες και τα skinny πρότυπα. Αντ αυτού θαυμάζει τα υγιή σώματα και προσπαθεί, με μεγάλη επιτυχία όπως διαπιστώνουμε να διατηρεί ένα όμορφο και υγιές σώμα, χωρίς να καταφεύγει σε διατροφικές ακρότητες.

Τι δίαιτα όμως ακολουθεί η Jennifer Lawrence όταν θέλει να χάσει κιλά; Η διατροφή που προτιμάει είναι η διαλείπουσα νηστεία με την οποία έχει καταφέρει να χάσει 16 κιλά σε ένα μήνα σε συνδυασμό πάντα με γυμναστική. Στη συγκεκριμένη διατροφή για πέντε ημέρες την εβδομάδα μπορείτε να φάτε κανονικά και δεν ανησυχείτε για τον περιορισμό των θερμίδων. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι θα τρώτε υπερβολικά, ωστόσο μπορείτε να τρώτε ό,τι θέλετε σε λογικά πλαίσια και με μέτρο. Τις άλλες δυο μέρες πρέπει να μειώσετε την πρόληψη θερμίδων στο ένα τέταρτο των ημερήσιων αναγκών σας. Αυτό είναι περίπου 500 με 600 θερμίδες την ημέρα που ισοδυναμούν περίπου με 3 μικρά φρούτα, ένα ποτήρι γάλα, ένα τοστ με τυρί και μια σαλάτα.

Τα τελευταία χρόνια γίνονται όλο και περισσότερες μελέτες για τη διαλείπουσα νηστεία και κατά πόσο είναι αποτελεσματική στην απώλεια βάρους αλλά και στα οφέλη που μπορεί να αποδώσει. Αν και ακόμα η έρευνα είναι σε αρχικό στάδιο, παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιες μελέτες σε ανθρώπους που δείχνουν ότι όσοι ακολούθησαν τη διαλείπουσα νηστεία έχασαν κιλά και μπόρεσαν να διατηρήσουν αυτή την απώλεια. Επίσης, μελέτες σε πειραματόζωα έχουν δείξει ότι το συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα μπόρεσε και απέκρουσε ασθένειες όπως ο καρκίνος, ο διαβήτης και καρδιακές παθήσεις. Ωστόσο η έρευνα είναι ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο για να βγάλουμε έγκυρα συμπεράσματα.

Συμπερασματικά: Οι έρευνες για την αποτελεσματικότητα μια τέτοιας δίαιτας είναι σε εμβρυικό στάδιο, ωστόσο φαίνεται ότι τα τελευταία χρόνια απασχολεί όλο και περισσότερο τους ερευνητές. Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη διαλείπουσα νηστεία, πρέπει να το κάνετε υπό την επίβλεψη ενός διατροφολόγου και όχι μόνοι σας. Επιπλέον, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως πρόκειται για μια διατροφική συνήθεια που δεν μπορείτε να την ακολουθήσετε εφ όρου ζωής και φυσικά δεν πρέπει να έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας για να την εφαρμόσετε.

Τέλος, θέλω να αναφέρω πως δεν υπάρχει λόγος να είμαστε δογματικοί, γιατί ενδεχομένως υπάρχει μια ομάδα πληθυσμού που βρίσκει τη διαλείπουσα νηστεία πολύ βολική. Με απλά λόγια η εξατομίκευση είναι το κλειδί. Ο κάθε άνθρωπος έχει την επιλογή να ακολουθεί τον τρόπο ζωής που είναι καλός για εκείνον, αρκεί πάντα να συμβουλεύεται το γιατρό του ή το διαιτολόγο του.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΔΙΑΙΤΑ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| JENNIFER LAWRENCE| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU