Έκανα αυτά τα πράγματα κάθε βράδυ και έχασα όλα τα περιττά κιλά

Αποφάσισα να κάνω μερικές μικρές αλλαγές και κατάφερα να χάσω τα κιλά που με ταλαιπωρούσαν εδώ και καιρό. Θέλετε να δείτε ποιες είναι;

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2018
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2018

Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν θέλουν να χάσουν κιλά κατά τη διάρκεια της ημέρας νιώθουν ότι θα τα καταφέρουν. Όταν όμως έρχεται το βράδυ τότε οι αντιστάσεις πέφτουν με αποτέλεσμα να υποκύπτουν στους διατροφικούς πειρασμούς. Αυτό ακριβώς βίωσα με το που αποφάσισα να χάσω τα περιττά κιλά. Κάθε φορά που γυρνούσα σπίτι ένιωθα ότι όλη η προσπάθεια της ημέρας πήγαινες χαμένη.

Και ενώ το βραδινό φαγητό δεν μας προσθέτει απαραιτήτως κιλά, παρόλα αυτά είναι πολύ εύκολο να ξεφύγουμε και να πάρουμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που μας αναλογούν. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να κάνω μερικές μικρές αλλαγές και κατάφερα να χάσω τα κιλά που με ταλαιπωρούσαν εδώ και καιρό. Θέλετε να δείτε ποιες είναι;

Έτρωγα ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα και απέφευγα τα σνακ. Μια μελέτη του 2014 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Hepatology διαπίστωσε πως εάν εστιάσουμε σε ένα βραδινό γεύμα αντί να τσιμπολογάμε, θα χάσουμε πιο εύκολα τα κιλά.

Μείωσα την ποσότητα του δείπνου. Οι περισσότεροι από εμάς όταν γυρνάμε στο σπίτι κουρασμένοι από τη δουλειά, ανοίγουμε το ψυγείο και τρώμε ό,τι βρούμε μπροστά μας. Την ημέρα συνήθως έχουμε πολλές υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα να μην τρώμε και να νιώθουμε πως θέλουμε να φάμε τα πάντα το βράδυ.

Προγραμμάτιζα από το προηγούμενο βράδυ τι θα τρώω το πρωί. Το πρωινό μας παρέχει την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ανταπεξέλθουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μελέτες έχουν δείξει πως όσοι τρώνε ένα υγιεινό πρωινό έχουν χαμηλό βάρος σε σχέση με εκείνους που δεν καταναλώνουν καθόλου πρωινό. Έτσι λοιπόν κάθε βράδυ αφιέρωνα λίγα λεπτά και προγραμμάτιζα τι θα τρώω κάθε πρωί, φροντίζοντας να περιλαμβάνω πρωτεΐνη, όπως αυγά, γιαούρτι και μερικά φρούτα.

Διαβάστε εδώ: Δείτε το μυστικό για να εξαφανίσετε τα "ψωμάκια"

Κοιμόμουνα 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ. Ο ποιοτικός ύπνος είναι ένας ισχυρός σύμμαχος της απώλειας βάρους. Μια έρευνα έδειξε πως όσοι κοιμούνται επαρκείς ώρες κάθε βράδυ χωρίς διακοπές τρώνε λιγότερο σε σχέση με εκείνους που κοιμούνται 5 ώρες ή και λιγότερο.  

Σταμάτησα να ελέγχω το Facebook. Όχι δεν το απαρνήθηκα εντελώς απλά προσπάθησα να μην ανοίγω το f.book τις βραδινές ώρες. Και αν αναρωτιέστε το λόγο αρκεί να μάθετε πως μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Women & Health έδειξε πως όσοι περνάνε πολλές ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δυσκολεύονται να χάσουν βάρος, σε σχέση με εκείνους που δεν ασχολούνται τόσο πολύ με το διαδίκτυο.

Έγινα πιο κοινωνική. Αντί να κάθομαι κάθε βράδυ στο σαλόνι μου και να χαλαρώνω  στον καναπέ, έγινα πιο κοινωνική. Μιλούσα στο τηλέφωνο με μια φίλη μου, πήγαινε μια βόλτα, ή διάβαζα το αγαπημένο μου βιβλίο.



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΒΡΑΔΙΝΟ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU