Απαλλαγείτε από την αϋπνία

Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες και κοιμηθείτε ήρεμες.

Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012 Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012
Ποιες τροφές βοηθούν ώστε να απαλλαγείτε από την αϋπνία.

Αν υποφέρετε από αϋπνίες και δεν θέλετε να καταφύγετε σε κάποια φαρμακευτική λύση τότε μπορείτε να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες. Υπάρχουν τροφές οι οποίες σας δίνουν ενέργεια. Η καφεΐνη και η ζάχαρη ανήκουν στις τροφές αυτές. Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες προσπαθώντας να βάλετε στη διατροφή σας τις παρακάτω τροφές που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε την αϋπνία. • Γάλα: Δεν είναι τυχαίο που τα παιδιά πριν κοιμηθούν πρέπει να πιούν το γάλα τους. Το γάλα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που «ναρκώνει» τον εγκέφαλο. Πείτε ένα ποτήρι γάλα πριν κοιμηθείτε θα σας βοηθήσει να ηρεμήσετε. • Γαλοπούλα: Μπορεί να σας φανεί περίεργο όμως και η γαλοπούλα είναι πλούσια πηγή τρυπτοφανή. Μπορείτε να φτιάξετε μια σαλάτα με γαλοπούλα. Είναι ένα ελαφρύ γεύμα για το βράδυ και θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. • Μπανάνες: Αν θέλετε να φάτε ένα φρούτα για βραδινό τότε προτιμήστε τις μπανάνες. Η μπανάνα περιέχει έκτος από τρυπτοφανή και μελατονίνη. Η μελατονίνη είναι μια ουσία που εκκρίνεται από τον εγκέφαλο και ελέγχει τον ύπνο. Βοηθά τον οργανισμό μας να καταλάβει πότε είναι η ώρα να κοιμηθεί και πότε να ξυπνήσει. • Βρώμη: Επιλέξτε να φάτε το βραδύ ένα μπολ με βρώμη. Σε συνδυασμό με γάλα είναι ότι χρειάζεστε για να χαλαρώσετε και να προετοιμάσετε τον οργανισμό σας για ύπνο.



Tags: ΥΠΝΟΣ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΜΕΛΑΤΟΝΙΝΗ




MORE FOR YOU