Μήπως γυμνάζεστε άδικα;

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2011 Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2011

Στην αρχή υπάρχει ενθουσιασμός και μετά βαρεμάρα. Εντοπίστε τα συμπτώματα και αλλάξτε τρόπο γυμναστικής!

Κάθε καινούργια εγγραφή στο γυμναστήριο συνοδεύεται από ενθουσιασμό και κίνητρο για απώλεια βάρους ή βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Μεταξύ μας, η γυμναστική δεν είναι και η πιο συναρπαστική δραστηριότητα στη ζωή μας, έτσι ενώ στην αρχή ήμαστε συνεπείς στο ραντεβού με το γυμναστήριο, σιγά-σιγά βρίσκουμε λόγους για να το αναβάλλουμε. Η ρουτίνα ευθύνεται! Η γυμναστική έχει αντικαταστήσει τα βαράκια, έχει γίνει ένα ψυχικό βάρος και κάθε άλλο παρά γυμνάζει σώμα και πνεύμα. Τα συμπτώματα μπορείτε να τα αναγνωρίσετε πολύ εύκολα. Αν λοιπόν εμφανίζετε κάποια από τα παρακάτω, αλλάξτε τον τρόπο που γυμνάζεστε και ξαναβρείτε το κέφι σας! 1) Βαριέστε: Παλαιότερα βάζατε τ’ακουστικά με τη μουσική  και κάνατε μισή ώρα διάδρομο. Γιατί όχι πια; Πολύ απλά, βαριέστε! Προσθέστε ποικιλία στο πρόγραμμά σας είτε αυτό είναι αερόβιο είτε είναι με βάρη για την ενδυνάμωση των μυών. Η αλλαγή θα βοηθήσει την προπόνησή σας να γίνει ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική, δίνοντάς σας κίνητρο να επαναλάβετε την ευχάριστη εμπειρία. 2) Δεν βλέπετε αποτελέσματα: Οι ίδιες ασκήσεις εκτός από το ότι είναι βαρετές, κάνουν το σώμα να προσαρμόζεται σε αυτές, ενώ μετά από κάποιο χρονικό διάστημα δεν προσφέρουν τα οφέλη που πρόσφεραν κάποτε. Αλλάξτε, προκαλέστε τους μυς σας, και αφήστε το σώμα σας να μαντέψει ποια θα είναι η επόμενη άσκηση. Αλλαγή, σημαίνει να δοκιμάσετε μια εντελώς καινούργια άσκηση ή σε ήδη υπάρχουσες, να προσθέσετε νέα δεδομένα που μπορεί να αφορούν ταχύτητα, απόσταση, αντίσταση, κλπ. 3) Κουράζεστε: Κανονικά μετά από το γυμναστήριο θα πρέπει να αισθάνεστε γεμάτη ενέργεια. Αν αισθάνεστε όμως υπερβολικά κουρασμένη, ελέγξτε μήπως το παρακάνετε και γυμνάζεστε υπερβολικά! Το σώμα χρειάζεται χρόνο, για ξεκούραση και αποθεραπεία. Αν δεν δώσετε αυτό το χρόνο στους μύες και στο σώμα σας, αντί για δυνατότερο θα το αισθάνεστε εξασθενημένο. Αφήστε το λοιπόν να ηρεμήσει –ακόμα και αν είναι για μερικές ημέρες- και όταν νοιώσετε καλύτερα ξεκινήστε ξανά τις προπονήσεις.





MORE FOR YOU