Γυμναστική με σχοινάκι

Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011 Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011

Ένα παλιό παιχνίδι, γυμνάζει με διασκεδαστικό τρόπο μικρούς και μεγάλους.

Θυμάστε το σχοινάκι που πηδούσαμε μικρές στο σχολείο; Τότε δεν μπορούσαμε φυσικά να εκτιμήσουμε τα οφέλη του, (αφού τρέχαμε πάνω-κάτω όλη την ημέρα, και γυμναζόμασταν χωρίς να το καταλαβαίνουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ). Σήμερα, το σώμα και οι αντοχές μας, μπορεί να έχουν αλλάξει, το σχοινάκι όμως παραμένει μια από τις καλύτερες γυμναστικές. Ιδιαίτερα αποτελεσματική καρδιοαναπνευστική δραστηριότητα, γυμνάζει χέρια, πόδια και καρδιά, ενώ βελτιώνει παράλληλα και την ισορροπία. Πως να γυμναστείτε αποτελεσματικά με το σχοινάκι: Σταθείτε, έχοντας τα γόνατά σας ελαφρά λυγισμένα, και κρατήστε το σχοινάκι στο ύψος των γοφών με τις παλάμες σας να «κοιτάζουν» το σώμα. Επειδή –ίσως- να έχουν περάσει κάποια χρόνια από τότε που το κάνατε τελευταία φορά, όταν το ξεκινήσετε, αρκεστείτε σε ελάχιστες επαναλήψεις χωρίς να σηκώνετε ψηλά τα γόνατα. Απλά φροντίστε, το σχοινάκι να περνάει κάτω από τα πέλματα. Έχετε υπομονή, περνώντας ο καιρός και ανάλογα με την αντοχή σας, θα μπορείτε να πηδάτε σηκώνοντας ψηλότερα κάθε πόδι, ή πηδώντας το σχοινάκι και με τα δυο πόδια μαζί, αντί εναλλάξ, δεξί-αριστερό. Προσέξτε το έδαφος που θα κάνετε σχοινάκι να είναι ομαλό, όχι όμως στο παρκέ, για να μην γλιστρήσετε. Και επειδή σίγουρα δεν μπορούμε να παίξουμε σχοινάκι στο σαλόνι το χειμώνα, οι καλοκαιρινές αυλές, ενδείκνυται γι’αυτή τη διασκεδαστική δραστηριότητα!





MORE FOR YOU