O καινούργιος σας εαυτός

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011 Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011
Πάντα το Σεπτέμβριο ξυπνάει από τη θερινή ραστώνη, ο άλλος μας εαυτός. Ναι, αυτός που θέλει να οργανωθεί και ν’αδυνατίσει.   Το καλοκαίρι όσο και αν πραγματικά το θέλουμε, είναι πολύ φυσικό (και δεν χρειάζονται τύψεις) να πάρουμε 2-3 περιττά κιλά. Τις διατροφικές μας αμαρτίες τις γνωρίζουμε όλες πολύ καλά. Ένα κοκτέιλ «δεν πειράζει», ένα παγωτό «το χρειάζομαι οπωσδήποτε» και τηγανητά καλαμαράκια «δεν γίνεται καλοκαίρι χωρίς αυτά», μας στέλνουν τώρα το λογαριασμό με τη ζυγαριά. Υπάρχει όμως τρόπος για να ξαναμπούμε σε πρόγραμμα. Δεν χρειάζεται πανικός, απλά οργάνωση. 1) Επιστρέψετε στο πρωινό που συνηθίζατε πριν τις διακοπές. Ξεχάστε κρουασανάκια ή καφέδες με σαντιγί. Δημητριακά με γάλα χαμηλών λιπαρών, ή μια φέτα ψωμί με μέλι και μαργαρίνη είναι ιδανικά. 2) Βάλτε στο τραπέζι σας ξανά τις σαλάτες. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν τα λαχανικά (εκτός από πολύτιμες βιταμίνες και μέταλλα) προκαλούν αίσθημα πληρότητας στο στομάχι πράγμα που σημαίνει ότι αισθάνεστε χορτάτη για πολύ ώρα. 3) Ακολουθήστε το χρυσό κανόνα που προστάζει: Πρωινό-δεκατιανό-μεσημεριανό γεύμα-απογευματινό σνακ και βραδινό. Τα μικρά γεύματα και τα ενδιάμεσα σνακ κρατούν το κλειδί της απώλειας. 4) Πιείτε νερό καθώς η ενυδάτωση του οργανισμού είναι σημαντική όλο το χρόνο και παράλληλα κόβει και την πείνα. 5) Περιορίστε τα γλυκά καθώς περιέχουν πολλές θερμίδες και κανένα θρεπτικό συστατικό. Ικανοποιήστε την επιθυμία για γλυκό, τρώγοντας μια κουταλιά γλυκό του κουταλιού, ένα φρούτο, ή ένα γιαούρτι με μια κουταλιά του γλυκού μέλι. 6) Προτιμήστε light προϊόντα, καθώς με αυτό τον τρόπο αποφεύγετε τις περιττές θερμίδες και εφοδιάζετε τον οργανισμό με τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Επιλέξτε λοιπόν,  light γαλακτοκομικά και τυριά, αλλά  και light αναψυκτικά. 7) Ξεχάστε τις στερητικές δίαιτες πείνας, οι οποίες προστάζουν να τρέφεστε μέσα στην ημέρα με δυο μπιζέλια ή τις περίεργες-«θαυματουργές» υποτίθεται δίαιτες ( του μήλου, του αστροναύτη, του δύτη, κλπ), καθώς δεν είναι καθόλου υγιεινές και ισορροπημένες και μπορεί να είναι επικίνδυνες για τον οργανισμό. 8) Ανακαλύψτε ένα διατροφικό πλάνο το οποίο θα είναι καλό για εσάς χειμώνα-καλοκαίρι, ανάλογα με τα γούστα και τις ανάγκες σας. Μην ακολουθείτε μια διατροφή για μερικούς μήνες και μετά διαγράφετε όλη την καλή προσπάθεια. 9) Μην ζυγίζεστε καθημερινά. Το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να αγχωθείτε. 10) Βάλτε τη γυμναστική  στο πρόγραμμα.  Αυτό, δεν σημαίνει απαραίτητα γυμναστήριο. Βγείτε για τρέξιμο, ή ανακαλύψτε ένα χόμπι που θα κάνει το σώμα σας να σηκωθεί από τον καναπέ, πριν μπει ο χειμώνας και αγκυροβολήσει εκεί για τα καλά.





MORE FOR YOU